Från krav till att lyfta kandidatens why Inom kort kommer många av de arbetsuppgifter som utförs idag inte längre existera. …
Kandidatupplevelse, Platsannonsering, Rekryteringstrender
Dags för en transparent kandidatupplevelse Kandidaten är inte bara kund på dagens arbetsmarknad, utan den viktigaste kunden. Ja, vi har …
HR-trender, Kandidatupplevelse, Rekryteringstrender
Letandet är över, du har hittat den perfekta kandidaten för den utlysta tjänsten. Grattis! Men nu gäller det att agera …
Arbetsgivarvarumärke, Chefstips, Kandidatupplevelse
Snabba svar förbättrar kandidatupplevelsen Hur snabbt vill en jobbsökare få återkoppling på en ansökan som inte är aktuell? Direkt är …
Arbetsgivarvarumärke, Kandidatupplevelse
Logga in och se var du befinner dig i rekryteringen TNG har utvecklat en unik digital tjänst som vi kallar …
Digitalisering, HR-tech, Kandidatupplevelse
VD-Insights: Två av tre jobbsökare får aldrig någon återkoppling på sin ansökan. Detta är sedan länge rekryteringsbranschen och HR-avdelningars största …
Arbetsgivarvarumärke, Kandidatupplevelse, VD-Insights
Vi fortsätter arbetet med att utveckla TNG:s fördomsfria rekryteringsprocess. Efter att vi tagit bort möjligheten att registrera ålder, och skrotat …
Blindrekrytering, Kandidatupplevelse, Åldersdiskriminering
Talangpoolerna breddas Tidigare betydde ett stort eget nätverk och egen databank allt inom rekrytering. Men tiderna förändras. Från att enbart …
Inkludering, Kandidatupplevelse, Platsannonsering
Kandidatmakt skapar en ny kandidatupplevelse Kandidater och jobbsökare är konsumenter. Och en ”kundidat” förväntar sig en konsumentupplevelse. Oavsett var personen …
Arbetsgivarvarumärke, Kandidatupplevelse, Kompetensbrist
Att rekrytera rätt medarbetare kan vara ett sätt att rekrytera nya kunder. HR- och marknadsavdelning har olika målgrupper, men samma …
Arbetsgivarvarumärke, Kandidatupplevelse, Rekryteringsmarknadsföring