Sök
Sök enkelt utan Personligt Brev
Sök enkelt utan Personligt Brev
Kollektiv&shyavtal Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension Tjänste­pension
Friskvård Friskvård
Kompetens&shyutveckling Kompetens­utveckling

Administratör inom logistik till BSH!

Vill du jobba och utvecklas inom administration och logistik på BSH Home Appliances i Nykvarn? Sök här!

Uppdragsgivare BSH Home Appliances
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2017-06-30

Frågor om jobbet

Julia Wengse
Kontakta din rekryterare

Julia Wengse

0768 72 57 77

Vill du jobba och utvecklas inom administration och logistik på BSH Home Appliances i Nykvarn? Sök här!

BSH söker nu tre drivna administratörer att jobba på BSHs avdelning inom logistik, med uppgift att arbeta med felsökning och skaderapportering. Vi söker dig som har problemlösningsförmåga, en god känsla för kundservice och med ett intresse för logistik. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig ett flexibelt och dynamiskt arbete i ett tight team med stor möjlighet till eget ansvar. Du kommer att få arbeta inom en internationell koncern med moderna värderingar där bland annat tillfälle ges att till viss del jobba hemifrån. Kontoret ligger i Nykvarn, söder om Stockholm. 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som logistikadministratör har du ett stort ansvar över att BSH har en professionell och effektiv service gentemot kunder.

I rollen kommer du:

  • ta emot inkommande samtal och mail från kunder som har fått skadade eller felaktiga produkter
  • felsöka och göra bedömningar om hur skadan ska hanteras i form av reparationer, utbyten eller ersättningar
  • ha kontakt med serviceavdelning, lager, transportörer och kunder
  • utveckla och förbättra arbetet kring leveranser och logistik

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta jobb kommer starta i juni och pågå till september, men har möjlighet till förlängning eller överrekrytering. Kontoret ligger i det nyinrättade centrallagret i Nykvarn.

VEM ÄR DU?

I den här rollen kommer du trivas om du är strukturerad och gillar att ha ett stort ansvar över BSHs kundservice och hantering av skador och felaktiga leveranser. Vidare gillar du att lösa problem och har en förmåga att jobba effektivt och noggrant. Det finns även goda chanser till att utvecklas i din yrkesroll och i din karriär.

Vi söker dig som har:

  • erfarenhet av administration och kundtjänst
  • god systemvana (gärna inom SAP)
  • vana av att arbeta i processer
  • flytande kunskaper i svenska och engelska

Det är även ett stort plus om du har:

  • arbetat med transport och logistik
  • erfarenhet av skadereglering
  • utbildat dig inom logistik eller har en annan relevant utbildning
  • kunskaper i de nordiska språken

Om BSH Home Appliances

Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group. Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff, Constructa och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 12.6 miljarder euro under 2015 och mer än 56,000 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär – tänk framåt med oss.

INTRESSERAD?

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund.

Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Läs vidare
Sök jobbet
Uppdragsgivare BSH Home Appliances
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2017-06-30

Frågor om jobbet

Julia Wengse
Kontakta din rekryterare

Julia Wengse

0768 72 57 77

Räkna ut avståndet till jobbet


Mörbyv. 23 155 35 NYKVARN


map

Andra jobb som kanske passar dig

Välj ort
Välj yrkesområden