TNG

Administratör till Deloitte i Stockholm

Deloitte söker nu en administratör till deras Affärsstödsgrupp på Skatteavdelningen i Stockholm.

Uppdragsgivare Deloitte
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2019-01-05
Kollektiv&shyavtal Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension Tjänste­pension
Friskvård Friskvård
Kompetens&shyutveckling Kompetens­utveckling
Claudia Ullreich
Vi ser bortom din CV, ålder, bakgrund, namn och kön när vi rekryterar fördomsfritt.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Claudia Ullreich

0734 34 64 56

Deloitte söker nu en administratör till deras Affärsstödsgrupp på Skatteavdelningen i Stockholm.

Lockas du av att arbeta i en internationell och expansiv organisation? Vill du arbeta som administratör i en roll där tempot är högt och arbetsuppgifterna är både spännande och omväxlande? Tycker du om att arbeta i team men med eget ansvar och självständigt driva dina processer mot tydliga deadlines? Nu söker Deloitte ytterligare en administratör till deras affärsstödsteam inom området Skatt i Stockholm. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som administratör på Deloitte kommer du att få arbeta i en spännande och utmanande roll där du får möjlighet till både professionell och personlig utveckling. Deloitte erbjuder en modern arbetsmiljö som präglas av flexibilitet och free seating. Du får en omväxlande roll med mycket eget ansvar och möjlighet att driva dina egna processer. 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I denna roll som administratör/koordinator på Global Employer Services kommer du att administrera ärenden gällande Deloittes klienter samt agera fakturastöd till faktureringsansvariga managers.

  • Du är en del i vårt klientteam och kommer att ha daglig kontakt med klienter och kollegor världen över. Arbetsuppgifterna är varierande och du stöttar våra team med uppgifter som oberoendekontroller, avtalsdokumentation och fakturering.
  • Du kommer att arbeta tillsammans med administrativ personal på Deloittes utländska servicecenters. Här ingår bl a att ta fram arbetsinstruktioner, handleda, följa upp och stötta dessa medarbetare i deras arbetsuppgifter.
  • Driva förändringsarbete som handlar om att förnya våra processer såväl som att ta fram nya lösningar för ett effektivare arbetssätt.
  • Sköta kontakter med olika myndigheter, klienter och med andra Deloitte-kontor.
  • Sedvanliga administrativa arbetsuppgifter som registrering och uppladdning av dokument. Uppdatering av information i Deloittes egna webbaserade system samt i SharePoint-baserade system. Att hantera möteskoordinering, utskick samt registrering av inkommande material, ta fram rapporter samt hantera listor i Excel.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Kontoret ligger i fina lokaler centralt vid Rehnsgatan nära Rådmansgatans tunnelbanestation i Stockholm city med närhet till mycket goda kommunikationer. Arbetsplatsen har en kultur av stark teamkänsla, hög servicenivå samt att dela med sig av sin kunskap. Du kommer att tillhöra ett sammansvetsat team på 5 personer där samarbete och arbetsglädje står högt på agendan. Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid. Beräknat startdatum är början av januari 2019 fram till juni 2020. Arbetstiden är 08:00-17:00 (08:00-16:00 mellan 15 jun-15 sep) med 1 timmes lunch. Periodvis kan det förekomma visst övertidsarbete. För rätt person finns det goda möjligheter för anställning hos Deloitte.

VEM ÄR DU?

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning och vi ser gärna att du har något eller några års erfarenhet av en administrativ roll. Vi kommer framförallt lägga stor vikt vid din personliga lämplighet i den här rekryteringsprocessen. Ett krav för tjänsten är dock att du behärskar svenska och engelska obehindrat både i tal och skrift, då rollen innebär att du kommer att använda både svenska och engelska i din dagliga kommunikation. Vi förutsätter också att du har god systemvana samt goda kunskaper i Office paketet och Excel samt meriterande om du har kunskaper i SharePoint.

Som person är du driven, prestigelös och har lätt för att prioritera ditt arbete då du kommer jobba med flera processer och uppgifter parallellt. Det är också viktigt i rollen att arbeta självständigt och ha hög integritet inför dina arbetsuppgifter. Du är noga med att hålla deadlines och klarar av att arbeta under ett högt tempo, då arbetstoppar kan förekomma. Vi lägger stor vikt vid att du är serviceorienterad, effektiv och flexibel i kontakten med dina kollegor.

Deloitte

Deloitte

Deloitte erbjuder tjänster inom revision, consulting, finansiell rådgivning, riskhantering, skatterådgivning och relaterade tjänster till noterade och privatägda klienter inom en mängd branscher. Deloitte assisterar fyra av fem företag på Fortune Global 500® genom ett globalt nätverk av medlemsfirmor i mer än 150 länder. Med spetskompetens av världsklass och högkvalitativa tjänster hjälper vi våra klienter att lösa deras mest komplexa utmaningar. För ytterligare information om hur Deloittes mer än 244 000 medarbetare arbetar för att göra verklig skillnad, följ oss på LinkedIn och Twitter.

INTRESSERAD?

INTRESSERAD?

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Sök jobbet fördomsfritt idag!
Uppdragsgivare Deloitte
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2019-01-05
Claudia Ullreich
Vi ser bortom din CV, ålder, bakgrund, namn och kön när vi rekryterar fördomsfritt.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Claudia Ullreich

0734 34 64 56

Räkna ut avståndet till jobbet


Rehnsgatan 11


map

Andra jobb som kanske passar dig