TNG

Partneransvarig till Actiway i Stockholm

ActiWay i Stockholm söker en partneransvarig för deras nätverk av hälsoföretag. Sök redan idag!

Arbetsgivare Actiway
Placeringsort
Sista ansökningsdag 2019-04-10
Friskvård Friskvård
Kollektiv&shyavtal Kollektiv­avtal
6 v semester 6 v semester
Tjänste&shypension Tjänste­pension
Amanda Karlsson
Ålder har inget med kompetens att göra. Så vi frågar inte efter den!
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Amanda Karlsson

073-153 61 74

ActiWay i Stockholm söker en partneransvarig för deras nätverk av hälsoföretag. Sök redan idag!

Trivs du i en roll där du får bygga goda och långsiktiga relationer? Gillar du att driva projekt och coacha andra? Lockas du av en kommunikativ roll med många kontaktytor? ActiWay är ett modernt tillväxtföretag som erbjuder en innovativ digital produkt för hantering av friskvårdsbidrag och andra hälsoförmåner och söker nu en partneransvarig för deras leverantörsnätverk. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som partneransvarig kommer du att få en varierande roll där du blir en nyckelperson för ActiWays framtida utveckling av leverantörer hos vilka användarna smidigt kan utnyttja sitt friskvårdsbidrag och andra hälsoförmåner. I rollen som partneransvarig blir du både teamleader för ett team på tre stycken medarbetare som du coachar i flera olika projekt. Samtidigt som du aktivt kommer att arbeta med att utveckla och bearbeta nätverket av leverantörer, befintliga som nya. På ActiWay blir du en del av ett positivt gäng som står för familjär stämning, i ett innovativt företag, där beslutsvägarna är korta och samarbete står högt på agendan. Tjänsten är placerad i mycket trevliga lokaler nära Odenplan med närhet till service och goda kommunikationer.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I denna roll kommer du att ha flera olika ansvarsområden som kommer att variera i omfattning, detta kommer att innebära:

  • Via telefon och mail kartlägga och söka upp frivårdsleverantörer för att ansluta dem till ActiWays digitala portal
  • Utveckla och bearbeta befintliga leverantörer
  • Vara delaktig och leda olika kampanjer som genomförs i syfte att ansluta fler leverantörer
  • Teamleaderansvar där du coachar och leda medarbetare i flertalet projekt
  • Administrera, granska och godkänna nya förmånsleverantörer i CRM-systemet Lime 
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

ActiWay är ett företag i ständig tillväxt och består idag av en grupp på ca 15 medarbetare. Tjänsten är på heltid med arbetstider måndag till fredag kl. 8.00-17.00 med möjlighet till flextid. Tänkt start snarast möjligt enligt överenskommelse.

VEM ÄR DU?

VEM ÄR DU?

Vi tror att du har tidigare erfarenhet av uppsökande verksamhet och trivs att arbeta med telefonen som främsta arbetsredskap. Du ser det som en spännande utmaning att aktivt kontakta potentiella leverantörer, presentera ActiWays tjänst och att få dem att ansluta sig till ActiWay. Då du kommer att leda flertalet projekt och medarbetare ser vi gärna att du har någon tidigare erfarenhet av projektledning. Du tycker det är kul att coacha andra och driva på arbetet även om det stundvis skulle vara motigt.

Tidigare erfarenhet av administration och kundkontakt via telefon samt god insikt i att arbeta i CRM system är meriterande. Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt har god vana av att kommunicera via telefon och mail. Då tjänsten innebär många kontaktytor är det också av stor vikt att du är serviceinriktad och relationsbyggande. Som person är du prestigelös, målfokuserad och har en förmåga att anpassa ditt bemötande då du kommer att ha kontakt med flera olika bemötande. Det viktigaste är att du har drivet och viljan att lära nytt, vi lägger därför stor lämplighet vid rätt personliga egenskaper.

Actiway

Actiway

ActiWay är en digital hälsoportal som gör det enkelt för arbetsgivare att erbjuda och administrera hälsoförmåner till sina anställda. Med ActiWay sparar arbetsgivaren mycket tid och pengar och får en tydlig överblick över den allmänna hälsan på arbetsplatsen – som vi kan se ökar – efter ett införande av ActiWay. ActiWay är i ständig tillväxt sedan starten 2005. Idag har ActiWay drygt 300 kunder med över 250 000 användare och 7000 hälsoleverantörer är kopplade till portalen. På kontoret, som är beläget nära Odenplan i Stockholm, arbetar 16 personer som alla är med och bidrar till kontorets sällsynt trevliga stämning. Det finns ett tydligt ledarskap, trygga förmåner och med ActiWays ständiga tillväxt är utvecklingsmöjligheterna stora och arbetsuppgifterna varierande och utmanade.

INTRESSERAD?

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Sök jobbet fördomsfritt idag!
Arbetsgivare Actiway
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2019-04-10
Amanda Karlsson
Visste du att du när som helst kan logga in och följa status på dina ansökningar?
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Amanda Karlsson

073-153 61 74

Räkna ut avståndet till jobbet


Ymergatan 14, Stockholm


map

Andra jobb som kanske passar dig