Sök
Sök enkelt utan Personligt Brev
Sök enkelt utan Personligt Brev
Kollektiv&shyavtal Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension Tjänste­pension
Friskvård Friskvård
Kompetens&shyutveckling Kompetens­utveckling

Servicedesktekniker till Evrys huvudkontor i Solna

Servicedesktekniker till Evrys huvudkontor i Solna Businesspark

Uppdragsgivare Evry
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2017-06-18

Frågor om jobbet

Sandra Peiper
Kontakta din rekryterare

Sandra Peiper

0709-563946

Servicedesktekniker till Evrys huvudkontor i Solna Businesspark

Är du en serviceinriktad person som brinner för IT? Lockas du av komplex problemlösning och vill ha en varierad vardag som supporttekniker? Då kan det vara dig som vi söker för ett längre uppdrag hos Evry i Solna. Evry är ledande i branschen med kunder i privat- och offentlig sektor.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som servicedesktekniker blir dina arbetsuppgifter att ge förstklassig 1st line support och felavhjälpning till företagets kunder. Du kommer att ta emot ärenden av skiftande karaktär och komplexitet. Din uppgift blir att utreda och lösa dem. 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

  • Felsökning
  • Behörigheter
  • Nätverksproblem


Du kommer att arbeta i en stor desk där supportgruppen ger service till flertalet kunder. Du kommer att arbeta i en modern support i Microsoftmiljö, Active Directory och Exchange. Uppdraget förväntas pågå i 6 månader och därefter är ambitionen att du ska bli anställd av vår uppdragsgivare.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av teknisk support alternativt servicedesk. Du kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift. Vi ser framför oss att du är kommunikativ, serviceminded och strukturerad. Du är duktig på att identifiera och kommunicera potentiella förbättringsåtgärder, samt vara med och driva utvecklingen av den tekniska supporten. Du arbetar i skift 07.00-18.00.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av teknisk support alternativt servicedesk. Du kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift. Vi ser framför oss att du är kommunikativ, serviceminded och strukturerad. Du är duktig på att identifiera och kommunicera potentiella förbättringsåtgärder, samt vara med och driva utvecklingen av den tekniska supporten.

Om Evry

EVRY är ett ledande IT-företag på den nordiska marknaden med lokal närvaro på 50 orter. Genom en hög verksamhetskompetens från en rad branscher skapar EVRY värde för våra kunders affärer samtidigt som vi bidrar till utvecklingen av samhället. Vi hjälper våra kunder att få konkret nytta av IT genom hela värdekedjan, från lösningar och konsulttjänster till outsourcing.

INTRESSERAD?

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sandra Peiper, tel: 0709-56 39 46, mail: sandra.peiper@tngit.se. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Läs vidare
Sök jobbet
Uppdragsgivare Evry
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2017-06-18

Frågor om jobbet

Sandra Peiper
Kontakta din rekryterare

Sandra Peiper

0709-563946

Räkna ut avståndet till jobbet


Ekensbergsvägen 113, Solna


map

Andra jobb som kanske passar dig

Välj ort
Välj yrkesområden