Sök

Teamchef Customer Support till Comaround

Bli en viktig del av ComArounds fortsatta framgångsrika internationella expansionsresa.

Arbetsgivare Comaround AB
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2018-05-16
6 v semester 6 v semester
Flexibel arbetsplats Flexibel arbetsplats
Friskvård Friskvård
Bonus Bonus
Sinisa Strbac
Visste du att du när som helst kan logga in och följa status på dina ansökningar?
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Sinisa Strbac

0704912198

Bli en viktig del av ComArounds fortsatta framgångsrika internationella expansionsresa.

ComAround är en global ledare och specialister inom Knowledge Management och Self Service. Som Teamchef Customer Support kommer du att leda en grupp av specialister vars uppdrag är att implementera, förvalta och utveckla nya och pågående kundrelationer.
Alltid som ett team, under din ledning, i syfte att skapa upplevelse och mervärde för ComArounds kunder som finns över hela världen.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

ComArounds tjänster blir en viktig del i dess kunders verksamhet vilket möjliggör att du som chef och projektledare aktivt bidrar till deras framgång. ComArounds passion är hjälpa organisationer att åstadkomma support i världsklass med hjälp av intelligent kunskap.

Gruppen består idag av flertal specialister inom olika områden, som stöttar varandra och använder sig av varandras expertis när så krävs. Det är de som hjälper kunden med allt från implementation till utbildning och utveckling av affärsprocesser med bolagets produkt ComAround Knowledge™.

Tjänsten är en kombination av ledarskap, försäljning och projektledning i en internationell miljö med sunda värderingar.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som ansvarig för Customer Support-gruppen har du två ansvarsområden

  • Ansvar för egna kundkonton, där du är tidigt involverad i kundresan. Oftast bidrar du med din kunskap och erfarenhet i avtalsförhandlingen, och är högst delaktig i implementeringen och utvecklingen av kundrelationen.
  • Som ledare för gruppen förväntas du leda det dagliga arbetet, prioritera och organisera affärsläget samt ta aktiv roll i utvecklingen av teamet. 

Syftet med tjänsten är att säkerställa att bolagets kunder framgångsrikt förvaltas och utvecklas, alltid med högsta kvalitet och mervärde i fokus. 

Du förväntas ta en aktiv roll i bolagets ledningsgrupp. 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är på heltid, med start efter överenskommelse. ComAround sitter i fräscha lokaler i centrala Stockholm.

VEM ÄR DU?

VEM ÄR DU?

För att bli aktuell kandidat för denna tjänst tror vi att du kommer närmast från en liknande tjänst. Du känner dig bekväm i tidigare beskrivna arbetsuppgifter och ansvarsområden. Det är ett krav att du har erfarenhet av ledarskap och att du är bekväm i roller som kräver både operativt arbete och ledarskap.

Du bör ha erfarenhet av liknande verksamhet som ComArounds, och det är ett krav att du har god erfarenhet av SaaS-produkter. Dessutom har du god erfarenhet av att driva försäljning och bygga långsiktiga relationer.

Du talar och skriver flytande svenska och engelska.

Som person vill vi att du är motiverad av att leda och utveckla dina kollegor och kunder. Du är en initiativtagare som driver på och tar ansvar för din uppgift, men som också ser till att laget kommer före jaget. 

Låter ovan intressant? Ansök idag!

Comaround AB

Comaround AB

ComAround är en global ledare och specialister inom Knowledge Management och Self Service. Vi hjälper organisationer att åstadkomma support i världsklass med hjälp av intelligent kunskap som en del av deras digitala transformationsstrategi, och genom att utnyttja vår expertis inom Knowledge Management. ComArounds kunder förändrar snabbt hur de levererar support och åstadkommer sänkta kostnader, ökade intäkter, ökad produktivitet och nöjdare kunder.

INTRESSERAD?

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Sök jobbet fördomsfritt idag!
Arbetsgivare Comaround AB
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2018-05-16
Sinisa Strbac
Hos oss går fakta och kompetens före magkänsla, ålder, namn, kön och bakgrund.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Sinisa Strbac

0704912198

Räkna ut avståndet till jobbet


Holländargatan 13, 111 36 Stockholm


map

Andra jobb som kanske passar dig