TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

15 st Administratör inom AML och KYC till Swedbank

Har du jobbat med AML / KYC och är ute efter att utvecklas inom compliance? Till Swedbank söker vi nu 15 st nya medarbetare!

Är du nästa medarbetare inom AML och KYC på Swedbank? Som administratör inom AML och KYC har du ett viktigt jobb för att förebygga och motverka penningtvätt och bedrägerier. Vi söker 15 st nya administratörer som är vill fortsätta utvecklas inom bank och finans och som har erfarenhet av just AML och KYC.

Processen är redan igång, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt - vi ser fram emot att höra från dig!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

På Swedbank erbjuds du en central roll inom bankens arbete i frågor som rör AML och KYC. Du blir en del av ett team med höga ambitioner och kommer dagligen se till att ni har ett hållbart och långsiktigt sätt att jobba inom compliance och regelefterlevnad. Här är vi kvalitetsmedvetna och jobbar strukturerat mot att uppnå högt uppsatta mål. Förutom detta kommer du få axla en betydelsefull roll på Swedbank som är en av Sveriges största banker och såklart få möjlighet att växa - både som person och i din yrkesroll. 

Vi på TNG värnar om våra anställda vilket innebär att du bland annat självklart omfattas av kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som administratör inom KYC kommer du jobba med att motverka penningtvätt och annan finansiell brottslighet. Du kommer ha kontakt med kunder (både privat- och företagskunder) och samla in information som är nödvändig för att banken ska kunna bedriva arbetet inom motverkande av penningtvätt på ett bra sätt. 

Exempel på arbetsuppgifter är:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer arbeta som konsult via oss på TNG. Uppdraget startar i augusti 2020 och pågår i minst sex månader, med chans till förlängning. Kundens kontor är placerat i fräscha lokaler i Stockholm. Du kommer att arbeta vanliga kontorstider måndag till fredag kl. 8.00 - 17.00.

VEM ÄR DU?

Till denna administrativa roll söker vi dig som:

Som person är du noggrann och du jobbar strukturerat och metodiskt för att hinna med dina arbetsuppgifter på ett bra sätt. Du är också duktig på att samarbeta och kan stötta dina kollegor, samtidigt som du har förmågan att jobba självständigt för att säkerställa en god leverans av dina uppgifter. Vi tror också att du drivs av möjligheten att utvecklas personligt och professionellt.

Alla lediga jobb