TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ärendekoordinator till Banqsoft

Nu söker vi en supportkoordinator till Banqsoft som ska koordinera ärenden med inriktning på finans. Läs mer och sök idag!

Gillar du att jobba administrativt och samtidigt ha en övergripande koll på de ärenden kunden behöver hjälp med? Har du tidigare arbetat inom ekonomi eller IT och vill till en mer administrativ roll? Vill du jobba på ett internationellt bolag i en spännande bransch? Som ärendekoordinator / support får du en central roll där du ser att kunden får den rätta och bästa möjliga service. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som ärendekoordinator/ support på detta spännande bolag får du jobba på ett företag som erbjuder branschens bästa finansiella lösningar inom bank och finans. Här får du chansen att öka dina kunskaper om finansiella lösningar samtidigt som du breddar ditt nätverk. Du kommer jobba i ett mindre team av härliga kollegor i ljusa lokaler mitt i city i Stockholm.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I denna roll kommer du att arbeta i ärendehanteringssystemet ServiceNow där du kommer

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett konsultuppdrag som är tänkt att pågå 6 månader med möjlighet till anställning hos kunden. Start är tänkt i januari. Du jobbar fasta tider 8-17. Du kommer att ingå i ett mindre team och få en utmärkt möjlighet att lära dig mer om både IT och finans och vara med i ett företag under tillväxt.

VEM ÄR DU?

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter från något serviceyrke, exempelvis kundtjänst / ordermottagare / servicedesk / IT support eller tidigare har jobbat på bank eller inom ekonomi. Har du har en utbildning inom ekonomi och/eller IT eller motsvarande är detta meriterande. Du är serviceminded och kommunikativ i din kontakt med kunder. Då detta är ett internationellt företag som har internationella kunder ser vi att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande om du även förstår norska. Du gillar att länka logiskt och är systemvan då systemet ServiceNow är ditt främsta verktyg. Har du tidigare erfarenhet av detta system är det ett plus.

Alla lediga jobb