TNG
Ärendekoordinator till Banqsoft

Ärendekoordinator till Banqsoft

Nu söker vi en supportkoordinator till Banqsoft som ska koordinera ärenden med inriktning på finans. Läs mer och sök idag!

Uppdragsgivare Banqsoft
Placeringsort
Sista ansökningsdag 2020-12-23
Kollektiv&shyavtal Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension Tjänste­pension
Friskvård Friskvård
Kompetens&shyutveckling Kompetens­utveckling
Claudia Ullreich
Visste du att du alltid kan följa status på dina ansökningar online?
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Claudia Ullreich

0734 34 64 56

Nu söker vi en supportkoordinator till Banqsoft som ska koordinera ärenden med inriktning på finans. Läs mer och sök idag!

Gillar du att jobba administrativt och samtidigt ha en övergripande koll på de ärenden kunden behöver hjälp med? Har du tidigare arbetat inom ekonomi eller IT och vill till en mer administrativ roll? Vill du jobba på ett internationellt bolag i en spännande bransch? Som ärendekoordinator / support får du en central roll där du ser att kunden får den rätta och bästa möjliga service. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som ärendekoordinator/ support på detta spännande bolag får du jobba på ett företag som erbjuder branschens bästa finansiella lösningar inom bank och finans. Här får du chansen att öka dina kunskaper om finansiella lösningar samtidigt som du breddar ditt nätverk. Du kommer jobba i ett mindre team av härliga kollegor i ljusa lokaler mitt i city i Stockholm.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I denna roll kommer du att arbeta i ärendehanteringssystemet ServiceNow där du kommer

  • Gå igenom inkomna ärenden
  • Bedöma och kvalitetssäkra ärenden för att skicka vidare till rätt avdelning/person i organisationen
  • Uppdatera status kring ärenden till kunder
  • Övriga uppgifter inom supportens ansvarsområde enligt behov
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett konsultuppdrag som är tänkt att pågå 6 månader med möjlighet till anställning hos kunden. Start är tänkt i januari. Du jobbar fasta tider 8-17. Du kommer att ingå i ett mindre team och få en utmärkt möjlighet att lära dig mer om både IT och finans och vara med i ett företag under tillväxt.

VEM ÄR DU?

VEM ÄR DU?

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter från något serviceyrke, exempelvis kundtjänst / ordermottagare / servicedesk / IT support eller tidigare har jobbat på bank eller inom ekonomi. Har du har en utbildning inom ekonomi och/eller IT eller motsvarande är detta meriterande. Du är serviceminded och kommunikativ i din kontakt med kunder. Då detta är ett internationellt företag som har internationella kunder ser vi att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande om du även förstår norska. Du gillar att länka logiskt och är systemvan då systemet ServiceNow är ditt främsta verktyg. Har du tidigare erfarenhet av detta system är det ett plus.

Banqsoft

Banqsoft

Banqsoft provides financial software solutions to some of the top leading banking and auto finance companies in the Nordics. We are determined to establish long-lasting partnerships with our customers, being their preferred choice when they broaden their product offerings or expand into new markets.
Our state-of-the-art View21 suite offers a wide range of standardized and highly automated end-to-end concepts that meet the many new requirements and services in today´s financial industries, through the use of open architecture and flexible customization - all in one platform.

Uppdragsgivare Banqsoft
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2020-12-23
Claudia Ullreich
Hos oss går fakta och kompetens före magkänsla, ålder, namn, kön och bakgrund.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Claudia Ullreich

0734 34 64 56

Räkna ut avståndet till jobbet

Wallingatan 2