TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Avtalsadministratör till finansbolag i Stockholm

Vi söker dig som vill jobba med avtal och administration hos ett spännande finansbolag i Stockholm. Läs mer i annonsen!

Söker du efter en internationell och välmående organisation där du får möjlighet att utvecklas? Vill du arbeta i team med tydliga mål, men där du självständigt driver dina egna processer? Trivs du med att jobba administrativt? Nu söker vi en Avtalsadministratör till ett finansbolag i centrala Stockholm!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som medarbetare är du en värdefull tillgång och vi erbjuder dig en plats där alla uppmuntras till att skapa nätverk genom hela organisationen. Du får möjligheten till att utvecklas inom din karriär. Då du jobbar som konsult hos TNG omfattas du även av ett kollektivavtal med attraktiva förmåner.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som Avtalsadministratör kommer dina primära arbetsuppgifter vara att ge rådgivning, underhålla, aktivera och validera avtal. Tillsammans med dina kollegor ger du support till partners, kunder och säljare. Du kommer ha daglig kontakt med företagets partners och säkerställa en effektiv aktivering av kontrakt och betalning av leverantörsfakturor. Du erbjuds ett brett ansvarsområde och stora möjligheter att utvecklas.

Sammanfattningsvis är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Validering och aktivering av kontrakt
• Upprätthålla och säkerställa att ovanstående sker i linje med företagets policys och gällande lagstiftning
• Hantera befintliga kontrakt med leverantörer

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att arbeta i ett team som består av 9 personer, där alla arbetar nära varandra för råd och stöd. Kontoret ligger i centrala Stockholm och du kommer att jobba vanliga kontorstider.
Tjänsten är ett heltidsuppdrag på 6 månader med möjlighet till överrekrytering. 

VEM ÄR DU?

 

Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet från leasing eller relaterat arbetsområde. Du har en administrativ ådra och är en stjärna på service. Eftersom du har en central roll är det viktigt att du trivs att jobba i team och ha en aktiv arbetsmiljö. Det är ett krav att du kan tala och skriva flytande svenska och även engelska. Språkkunskaper i övriga nordiska språk är meriterande.

Som person är det viktigt för dig att ha en full agenda med utmanande och stimulerande arbetsuppgifter och du föredrar att arbeta strukturerat och med ansvar. Då och då stöter du på utmaningar som du behöver hantera, och det tycker du bara är roligt då du växer som person. Du har mycket erfarenhet med dig sedan tidigare och har därför mycket att bidra med till teamet och tillför energi, glädje och prestigelöshet. Att få uttrycka sina ideer och bidra till företagets framtida utveckling är en hög motivationsfaktor för dig.

Alla lediga jobb