Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vi söker nu en ekonomiassistent till leverantörsreskontra i Göteborg med start omgående. Sök tjänsten redan idag!
Är du ekonomiassistent med erfarenhet inom leverantörsreskontra som vill bidra med dina kunskaper under ett uppdrag hos vår kund i centrala Göteborg? Du blir en del utav ett härligt team på ett bolag inom säkerhet. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan redan idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
I rollen som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra erbjuder vi dig en spännande tjänst på ett tryggt och etablerat företag i säkerhetsbranschen. Här får du möjlighet att bidra med din tidigare kunskap inom ekonomi och erfarenhet av leverantörsreskontra. Du får också möjlighet att fortsätta utvecklas inom området ekonomi. Du kommer att tillhöra ett redovisningsteam och tillsammans med 8 härliga kollegor bidra till verksamheten. Tjänsten är placerad i fina lokaler i Göteborg med närhet till goda kommunikationer och service.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Vi söker dig som har möjlighet att starta hos vår kund omgående. Uppdraget är på heltid, måndag-fredag. Initialt löper uppdraget 3 månader, med chans till förlängning.
VEM ÄR DU?
För den här tjänsten ser vi att du har erfarenhet från leverantörsreskontra sedan tidigare eftersom du snabbt behöver komma in i uppgifterna på daglig basis. Har du tidigare arbetat i Navision är det en klar fördel! Du kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift.
Som person ser vi att du är strukturerad och gillar att hjälpa till där det behövs. Då du kommer att sköta det löpande arbetet och kommer in under en begränsad period är det viktigt att du är extra noggrann och kan strukturera upp din tid självständigt utifrån givna deadlines. Du kommer att ha kontaktytor både internt och externt, därför är det viktigt att du har en hög servicenivå och en hjälpsam inställning. GIllar du att jobba i team, vara noggrann och hålla koll på detaljer? Då är du troligtvis den vi söker!