TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Hyresadministratör till uppdrag i Göteborg!

Är du extra serviceorienterad och samtidigt älskar administration? Sök jobb som hyresadministratör hos vår kund i Göteborg!

Är du en strukturerad och ordningsam person med stark känsla för service? Nu söker vi efter en duktig hyresadministratör på heltid till ett attraktivt bostadsbolag i Göteborg! I denna varierade roll får du kombinera din administrativa kompetens med ditt fokus på kundservice.

Rollen ska tillsättas omgående och fortlöper initialt fram till årsskiftet.Varmt välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig här ett utmanande och självständigt arbete inom administration på en attraktiv arbetsplats. Du kommer få chansen att bidra i en viktig roll där din serviceorientering och problemlösningsförmåga kommer att bli uppskattad av hela bolaget, inklusive kunder. 

Vidare kommer du att sitta i lokaler väldigt centralt i Göteborg med goda kommunikationsmöjligheter!

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av:

I rollen ingår också arbetsuppgifter så som uppdatering av det hyresadministrativa systemet Unit4 Property Management. Det innebär bland annat registervård, justering av objektsareor och löpande uppdatering av vakanshyror. I arbetsuppgifterna ingår även genomgångar av preliminära aviseringar, genomgång av saldolistor efter definitiv avisering samt genomgång av påminnelser, räntor och inkasso.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställt via oss på TNG och jobbar ute hos vår kund. Som konsult omfattas du självklart av kollektivavtal, försäkringar och våra andra förmåner. På TNG är vårt mål att våra konsulter ska bli anställda hos kund. Finns denna möjlighet inte så har vi ett stort kontaktnät och jobbar alltid för att matcha våra konsulter med nya spännande uppdrag.

VEM ÄR DU?

I denna roll ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet som hyresadministratör eller ekonomiassistent, gärna från fastighetsbranschen. Vidare har du färdigställd gymnasieutbildning, troligtvis med inriktning mot ekonomi eller liknande. 

För att trivas i rollen tror vi att du har god social kompetens och servicekänsla, där kunden alltid är ditt störta fokus! Du jobbar självständigt med ett eget driv utifrån relativt givna ramar. Vidare är du också strukturerad, noggrann och ordningsam. 

Alla lediga jobb