TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

IT-support inom mjukvara till växande CAB!

Vill du arbeta med support inom systemstöd på ett innovativt produktbolag i centrala Örebro?

Vi söker nu en supporttekniker som kommer arbeta med att ge användarsupport gällande CABs produkter samt arbeta för att minimera störningar hos kund. Här får du möjlighet att följa verksamhetens egna produkter och se hur ditt arbete, över tiden, utvecklar produkten och gör skillnad för kunderna. CAB är en modern arbetsplats med centralt läge vid Stortorget i Örebro.

Låter det intressant? Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Du kommer få arbeta i ett växande och framgångsrikt produktbolag med en grupp av erfarna supporttekniker där du får möjligheten att utveckla din kompetens. CAB är ett innovativt IT-bolag som är marknadsledande inom sin bransch. De har en stark kultur som präglas av höga ambitioner, ansvarstagande och gemenskap. CAB har ett starkt samhällsengagemang och fokus på ny teknik och innovativ tillväxt. 

Friskvård
Friskvård
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Företags&shyhälsovård
Företags­hälsovård
Dedikerad konsultchef
Dedikerad konsultchef

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ge användarsupport kring CABs produkter samt arbeta för att minimera störningar hos kund. Tillsammans med teamet arbetar du för att säkerställa att kunderna får en snabb och effektiv support.

I rollen hanterar du en stor variation av supportfrågor. Du registrerar nya kunder, hanterar enklare problem av administrativ karaktär och löser svårare tekniska uppgifter, som kräver mer omfattande utredningar. Du arbetar självständigt och hanterar många uppgifter parallellt. 

Som supporttekniker är det också din uppgift att identifiera viktiga kundbehov och ta dessa vidare inom organisationen, så att företaget på bästa sätt kan ta hand om och utveckla kundens produkter för ökad kundnöjdhet. Utöver kontakten med kunder och kollegor i supporten har du även en löpande dialog med utvecklingsteamet på företaget.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

De flesta bilskadereparationer i Norden beräknas med CABs produkter. Det innebär att de kunder du främst har kontakt med är skadeverkstäder och försäkringsbolag.

Detta är ett längre konsultuppdrag med start omgående eller enligt överenskommelse. Det finns goda möjligheter till anställning hos kund på sikt.

Som konsult via TNG arbetar du tryggt med kollektivavtal, försäkringar och självklart friskvårdsbidrag.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har erfarenhet från service och en god systemkunskap då du kommer att supporta kunderna i de systemstöd som CAB utvecklar. Du har mycket goda kunskaper i svenska och i engelska, både i tal och i skrift. 

Vi söker dig som är kommunikativ och pedagogisk. Du tar ett stort eget ansvar och trivs att arbeta tillsammans med andra. Vidare har du en god logisk förmåga och lätt för att till dig nya system.

Alla lediga jobb