TNG

Kundtjänst hos Memira Eyecenter i Stockholm

Söker du efter nya utmaningar inom kundservice och vill du jobba hos ett innovativt företag? Sök rollen inom kundtjänst idag!

Uppdragsgivare Memira Eyecenter
Placeringsort
Sista ansökningsdag 2020-03-30
Kompetens&shyutveckling Kompetens­utveckling
Karriärs&shymöjligheter Karriärs­möjligheter
Friskvård Friskvård
Centralt kontor Centralt kontor
Claudia Ullreich
Fördomsfri rekrytering: När din kompetens är viktigare än ålder, bakgrund, namn och kön.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Claudia Ullreich

0734 34 64 56

Söker du efter nya utmaningar inom kundservice och vill du jobba hos ett innovativt företag? Sök rollen inom kundtjänst idag!

Till Memira Eyecenter i Stockholm söker vi dig som vill jobba inom kundcenter med kundservice över telefon och mejl. Du stöttar interna och externa parter inom området ögonlaser och linsbyte. Som medarbetare inom kundtjänst blir du en del av ett ambitiöst och öppet team där fokuset ligger på kunden. Låter det som en tjänst för dig? Vi ser fram emot din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Tjänsten är en bra möjlighet för dig som vill utveckla dina servicekunskaper i en professionell och hjärtlig arbetsmiljö. Du får möjligheten att jobba i en inkluderande och värderingsstyrd kultur med härliga kollegor. I din roll får du många interna och externa kontaktytor och har möjlighet att växa och utvecklas inom företaget. Du erbjuds även förmåner som sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag och 6 veckors semester.

Detta är ett perfekt tillfälle för dig som har erfarenhet inom kundtjänst men som vill utvecklas inom ett spännande och givande område.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du får ett gediget introduktionsprogram då många av de inkommande samtalen kräver klinisk kunskap. Du jobbar i en kommunikativ och stöttande tjänst där fokuset är att ge mervärde till slutkunden. Dina framtida arbetsuppgifter innebär bland annat:

  • Besvara och stötta kunders frågor via telefon, mejl och chatt
  • Samordna besökstider och lämna information
  • Kommunicera med kirurger, optiker och klinikpersonal
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är en tillsvidareanställning med 8 timmars arbetsdagar, med start så snart som möjligt. Memira Eyecenter är i dagsläget i moderna och trevliga lokaler i Uppsala, men under hösten 2020 flyttas kontoret till Eye Center of Excellence vid Karolinska universitetssjukhuset - ett centrum där vård, forskning och utveckling inom ögonområdet stimuleras genom nära samverkan mellan akademin, offentliga och privata aktörer.

Ditt team består av 17 härliga kollegor och tillsammans utgör ni Memira Eyecenters kundcenter. Du rapporterar till kundtjänstchefen. 

VEM ÄR DU?

VEM ÄR DU?

Vi söker efter dig som har tidigare telefonvana och erfarenhet av kundtjänst. Att ta ansvar, arbeta systematiskt och jobba i en kommunikativ roll är något du brinner för. Du inger förtroende och är mån om att ge ett gott intryck av Memira Eyecenter, samt lyssnar in kundens behov. Eftersom rollen innebär flera kontaktytor ser vi gärna att du ger service av hög kvalité och trivs med relationsbyggande.

Då du främst jobbar med att besvara kundernas frågor via mejl och telefon krävs det att du behärskar svenska i både tal samt skrift. Talar du ytterligare vanligt förekommande språk är det en fördel.  Har du eftergymnasial utbildning inom relevant område ser vi det som meriterande.

Memira Eyecenter

Memira Eyecenter

Memira Eyecenter är en ledande aktör i världen inom ögonlaser och linsbyte och bidrar till en förbättrad vardag för tusentals personer med ökad frihet utan glasögon och linser. Memira expanderar inom ögonvård och ögonhälsa både som privat vård och på uppdrag av landsting. Idag har företaget cirka 50 kliniker i Sverige, Norge och Danmark med ca 220 anställda medarbetare. Företagskulturen kännetecknas av engagemang, utveckling och omsorg. Kliniken i Uppsala var Memira Eyecenters första i Sverige. I Uppsala ligger även det svenska huvudkontoret för hela organisationen med administration och kundservice för Sverige, Norge och Danmark.

Uppdragsgivare Memira Eyecenter
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2020-03-30
Claudia Ullreich
Följ din ansökan så att du får uppleva hur en fördomsfri rekrytering ska gå till. På riktigt.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Claudia Ullreich

0734 34 64 56

Räkna ut avståndet till jobbet


Stationsgatan 20B


map