TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Kundtjänst hos Memira Eyecenter i Stockholm

Söker du efter nya utmaningar inom kundservice och vill du jobba hos ett innovativt företag? Sök rollen inom kundtjänst idag!

Till Memira Eyecenter i Stockholm söker vi dig som vill jobba inom kundcenter med kundservice över telefon och mejl. Du stöttar interna och externa parter inom området ögonlaser och linsbyte. Som medarbetare inom kundtjänst blir du en del av ett ambitiöst och öppet team där fokuset ligger på kunden. Låter det som en tjänst för dig? Vi ser fram emot din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Tjänsten är en bra möjlighet för dig som vill utveckla dina servicekunskaper i en professionell och hjärtlig arbetsmiljö. Du får möjligheten att jobba i en inkluderande och värderingsstyrd kultur med härliga kollegor. I din roll får du många interna och externa kontaktytor och har möjlighet att växa och utvecklas inom företaget. Du erbjuds även förmåner som sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag och 6 veckors semester.

Detta är ett perfekt tillfälle för dig som har erfarenhet inom kundtjänst men som vill utvecklas inom ett spännande och givande område.

Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling
Karriär&shymöjligheter
Karriär­möjligheter
Friskvård
Friskvård
Centralt kontor
Centralt kontor

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du får ett gediget introduktionsprogram då många av de inkommande samtalen kräver klinisk kunskap. Du jobbar i en kommunikativ och stöttande tjänst där fokuset är att ge mervärde till slutkunden. Dina framtida arbetsuppgifter innebär bland annat:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är en tillsvidareanställning med 8 timmars arbetsdagar, med start så snart som möjligt. Memira Eyecenter är i dagsläget i moderna och trevliga lokaler i Uppsala, men under hösten 2020 flyttas kontoret till Eye Center of Excellence vid Karolinska universitetssjukhuset - ett centrum där vård, forskning och utveckling inom ögonområdet stimuleras genom nära samverkan mellan akademin, offentliga och privata aktörer.

Ditt team består av 17 härliga kollegor och tillsammans utgör ni Memira Eyecenters kundcenter. Du rapporterar till kundtjänstchefen. 

VEM ÄR DU?

Vi söker efter dig som har tidigare telefonvana och erfarenhet av kundtjänst. Att ta ansvar, arbeta systematiskt och jobba i en kommunikativ roll är något du brinner för. Du inger förtroende och är mån om att ge ett gott intryck av Memira Eyecenter, samt lyssnar in kundens behov. Eftersom rollen innebär flera kontaktytor ser vi gärna att du ger service av hög kvalité och trivs med relationsbyggande.

Då du främst jobbar med att besvara kundernas frågor via mejl och telefon krävs det att du behärskar svenska i både tal samt skrift. Talar du ytterligare vanligt förekommande språk är det en fördel.  Har du eftergymnasial utbildning inom relevant område ser vi det som meriterande.

Alla lediga jobb