TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Kundtjänstchef till Memira Eyecenter i Stockholm

Som engagerad kundtjänstchef på Memira Eyecenter får du leverera service i världsklass och jobba med affärsmässigt ledarskap!

Vill du jobba i en nyckelroll med fokus på försäljning, konvertering av kunder och ledarskap? Brinner du för att hjälpa människor och engageras du av att leda personal mot framgång? I rollen som kundtjänstchef på Memira Eyecenter jobbar du på vår kundcenter med att bemanna och leda personal. Du blir en del av ett tryggt och engagerat företag som jobbar inom ett inspirerande område. Är du intresserad av att jobba hos ett dynamisk bolag? Sök tjänsten idag. Vi ser med glädje fram emot din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Memira Eyecenter är ett ledande företag som utgör en betydelsefull skillnad för sina kunder och nu får du möjligheten att jobba i en inspirerande roll. Du blir en del av ett växande och familjärt företag, där du får bidra till en förändring och hjälpa dina kunder. Du får tillämpa dina ledarskapsegenskaper för att uppnå ditt och teamets gemensamma mål. Förutom det har du förmåner som friskvårdsbidrag, fördelaktig sjukvårdsförsäkring och 6 veckors semester.

6 v semester
6 v semester
Friskvård
Friskvård
Sjukvårds&shyförsäkring
Sjukvårds­försäkring
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som kundtjänstchef jobbar du med värderingsstyrt ledarskap och ansvarar för teamets arbete. Kundcenter erbjuder kunderna rådgivning och stöttning från början till slut. På ett effektivt och utvecklande arbetssätt främjar du medarbetarna och ger dem rätt förutsättningar för att klara av sina arbetsuppgifter. Du har även kontakt med både interna och externa parter som kliniker, optiker och andra samarbetspartners. Sammanfattningsvis är dina uppgifter att: 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I dagsläget sitter Memira Eyecenter moderna lokaler i Uppsala, men under sommaren 2020 flyttar vi till fräscha lokaler nära Nya Karolinska i Solna. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, där du jobbar kontorstider med viss möjlighet till flexibilitet. Du ansvarar för ett team med 17 medarbetare.

Vår kundcenter är en del av Customer Acquisition som ansvarar för företagets marknadsföring och försäljning. I din tjänst kommer du att sitta med i ledningen för Customer Acquisition och ha kontakt med landscheferna i Sverige, Norge, Danmark och Nederländerna. Du kommer också att bli involverad i olika utvecklingsprojekt inom Memiras kundresor.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen behöver du ha erfarenhet som chef och känna dig trygg med att leda personal. Du förstår värdet i att vara delaktig i medarbetarnas utmaningar och ha ett vägledande förhållningssätt. Att vara ansvarstagande är en självklarhet för dig och du trivs med varierande arbetsuppgifter. Du brinner för kundservice och engageras av att ge trevlig bemötande. Som person är du affärsorienterad och har ett säljfokus. Vi ser gärna att du tidigare jobbat med telefon som verktyg eller jobbat med kundtjänst. 

Då du har vardaglig kontakt med interna och externa parter är det viktigt att du kommunicerar flytande i både engelska och svenska. 

Alla lediga jobb