TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Project Sourcing Manager till Permobil i Sundsvall

Vi söker efter en affärsdriven projektinköpare som vill vara med och påverka Permobils utvecklingsresa.

Vill du jobba som projektinköpare och förbättra livskvaliteten för personer med funktionsnedsättningar, genom innovation? Som projektinköpare kommer du att få en central roll på Permobils huvudkontor i Sundsvall. Du arbetar nära inköpsledningen och har stor möjlighet att påverka avdelningens arbetssätt. Är du redo för en spännande roll som projektinköpare? Välkommen att söka idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som projektinköpare kommer du till en dynamisk, fartfylld miljö och till ett motiverande team med god stämning som formas av samhörighet och hjälpsamhet. Du kommer ha erfarna kollegor som finns till hands både under introduktionen och i framtiden. Rollen har en stor variation mellan affärsmässigt strategiska beslut och projekt där du kommer jobba mot flera kontaktytor både internt och externt.

Permobil ägs av Investor och ingår i Patricia Industries där Investor samlar alla sina privata innehav. Permobil är ett expansivt och lönsamt bolag med internationell verksamhet där fokus ligger i stora delar av Europa, USA och Kina. Permobil erbjuder sina anställda ett generöst förmånspaket. Det inkluderar tjänstepension, betald parkering, flexibelt kontor, friskvårdsbidrag och tjänstepension. Dessutom ingår dator, mobil, olika personalrabatter samt företagshälsovård.

Karriär&shymöjligheter
Karriär­möjligheter
Sjukvårds&shyförsäkring
Sjukvårds­försäkring
Ny Teknik
Ny Teknik
Friskvård
Friskvård

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som projektinköpare på Permobil kommer du att arbeta i en organisation som ansvarar för projekt och inköpsaktiviteter. Ditt huvudfokus kommer att vara inom produktportföljen för elrullstol, som representerar den största affärsenheten inom Permobil.

Ansvaret för rollen som projektinköpare är att samordna, leda och genomföra inköpsaktiviteter mot Permobils globala leverantörsbas inom produktutvecklingsprojekt och uppdrag.
Du kommer arbeta med traditionellt inköpsarbete så som upphandlingar, anbudsutvärderingar och leverantörsförhandlingar.
Delta i leverantörssamarbeten med fokus på att säkerställa att kraven på ledtid, kostnad och kvalitet uppfylls.
Koordinera och ansvara för inköpsfrågor mot Permobils globala leverantörsbas.
Förbättra ledtid för time to market (TTM) och skapa kostnadsmedvetenhet för vår produkt.
Säkerställa leveranser och att Permobils inköpsprocesser följs både internt och externt.

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

Rollen ger dig möjlighet att arbeta på en internationell marknad i ett expansivt företag som gör skillnad för personer med funktionsnedsättningar i deras vardag.

Tjänsten är på heltid och utgår från Permobils huvudkontor i Timrå. Representation och resor är periodvis förekommande.

VEM ÄR DU?

Alla lediga jobb