TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Supply Planner inom logistik sökes till LensWay

Nu söker vi en Senior Supply Planner inom logistik till LensWay i norra Stockholm. Läs mer och sök redan idag!

Till vår kund i Kista söker vi omgående en Senior Supply Planner inom logistik till inköpsavdelning. Denna roll innebär ett helhetsansvar för inköp och logistik gällande både linser och glasögon. Hos LensWay erbjuds du en spännande och bred roll med goda utvecklingsmöjligheter. Välkommen med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

LensWay Group består av tre e-handels butiker - LensWay.com, Lenson.com och Yourlenses.com och ägs av Essilor och är världens ledande företag inom optikbranschen. Här erbjuds du en bred roll med stort eget ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. I denna roll kommer du ha nära samarbete med kategoricheferna för glasögon och linser men även med övriga medarbetare inom inköpsavdelningen. Rollen innebär också många internationella kontakter med tillverkare och fabriker samt transportörer. Som konsult hos TNG får du självklart ta del av våra förmåner som kollektivavtal, friskvårdsbidrag och tjänstepension. Som stöd har du också en dedikerad konsultchef på TNG. 

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som Supply Planner kommer du fokusera på att utveckla och optimera alla delar kopplade till inköpsprocessen, leverans och lagerhållning.

Dina arbetsuppgifter kommer bl a att innebära att:

 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är ett föräldravikariat på 6 månader med uppstart så snart som möjligt enligt överenskommelse och du kommer under denna period att vara anställd som konsult hos TNG. Du att rapportera till kategorichefen samt bli en del av inköpsavdelningen som består av ytterligare en kategorichef samt 5 härliga kollegor.  Stämningen på kontoret präglas av en positiv anda, där beslutsvägarna är korta och samarbete och arbetsglädje står högt på agendan. Tjänsten är placerad i mycket trevliga lokaler i Kista Business Park och du arbetar heltid 8-17 med möjlighet till flextid.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen är det meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom logistik, inköp eller ekonomi och/eller 2-4 års erfarenhet av en liknande roll inom inköp eller logistik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet och förståelse av att hantera inköpsprocessen avseende varuflöden inom B2C. Har du erfarenhet av arbete i Oracle eller något affärssystem är även detta meriterande för rollen. Ett krav för rollen är att du har god erfarenhet av Office paketet specifikt Excel, där du har erfarenhet av arbete med pivot tabeller och stora filer. Har du tidigare arbetat med sammanställning av KPI:er eller har erfarenhet av projektledning är även detta ett stort plus. Då arbetet innebär många interna och externa kontaktytor även med internationella leverantörer och tillverkare, är det viktigt att du hanterar engelska i tal och skrift men även kan göra dig förstådd på svenska i tal och skrift. Som person är du analytisk, kommunikativ och bra på att driva ditt arbete självständigt framåt. Vidare fokuserar du på kvalitet och är noggrann i ditt arbete. Du motiveras av att se försäljningen öka med hjälp av dina prestationer och gillar att ingå i ett kreativt team.

Alla lediga jobb