TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Supporttekniker till AFA Försäkring i Stockholm

AFA Försäkring söker nu en supporttekniker till deras servicedesk i centrala Stockholm, läs mer och sök redan idag!

Uppskattar du en trivsam arbetsplats och vill jobba mitt i city? Tycker du om att arbeta med problemlösning, service och IT? Då är detta jobbet för dig! Nu söker AFA Försäkring en Supporttekniker till sin supportavdelning i Stockholm. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som Supporttekniker hos AFA Försäkrings IT avdelning får du möjligheten att arbeta brett med både first- och secondline support. Utöver variationen av ärenden så kommer du också vara delaktig i att utveckla verksamheten tillsammans med resten av gruppen.

AFA Försäkring värnar om balansen mellan jobb och fritid så du kan känna dig motiverad samt ha mycket energi både på jobbet och privat. Klicka på länken för att se filmen om hur det är att jobba på AFA Försäkring: https://www.youtube.com/watch?v=ul9M5CsEeYg&feature=youtu.be

Centralt kontor
Centralt kontor
Friskvård
Friskvård
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I rollen som supporttekniker hos AFA Försäkrings IT avdelning blir du en del av ett team bestående av 5 personer. Teamet som är företagets servicedesk tillhör Drift & Underhåll inom IS/IT och ansvarar för IT-supporten till AFA Försäkrings cirka 750 interna användare. Teamet jobbar utifrån ramverket ITIL samt med omtanke, nytta och enkelhet som sina värdeord. 

Detta är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning med arbetstider: 08.00-16.15. Tänkt startdatum är 1 december 2019. 

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen ser vi att du har:


Vi lägger också stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är serviceinriktad, lyhörd för användarnas behov samt har lätt för att sätta dig in i deras frågeställningar och problem. Eftersom du bland annat kommer sitta i en fysisk supportdesk och ibland hjälpa användarna på plats så ser vi också att du är utåtriktad, kommunikativ samt besitter en positiv inställning. Då du ska hantera flertalet ärenden dagligen är det också viktigt att du är en god administratör som har ett strukturerat arbetssätt och tycker om att arbeta med tekniska problem samt har ett genuint intresse för IT. 

Alla lediga jobb