TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Teamansvarig till ActiWay i Stockholm

Tycker du om att jobba med relationsskapande försäljning och vill göra skillnad för både Actiway och deras leverantörer? Sök nu!

ActiWay är ett modernt tillväxtföretag som erbjuder en innovativ digital produkt för hantering av friskvårdsbidrag och andra hälsoförmåner. Trivs du i en roll där du får jobba operativt och samtidigt coacha andra? Gillar du en roll där du får bygga goda och långsiktiga relationer? Drivs du av att skapa ett nära samarbete med friskvårdsleverantörer som både får dem och ActiWay att utvecklas? Perfekt! ActiWay söker nu en teamansvarig till sina leverantörsrekryterare för att bredda sitt nätverk med leverantörer av friskvård. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Actiway erbjuder en lösning för att man smidig ska kunna utnyttja sitt friskvårdsbidrag och andra hälsoförmåner. På samma sätt skapar detta en smidig lösning för leverantörer av friskvård att sprida sitt erbjudande. Som teamansvarig kommer du att få en varierande roll där du både får vara med att jobba för fortsatt utveckling av leverantörsnätverket samtidigt som du har en översikt kring de projekt hela teamet arbetar med. Här blir du teamansvarig för ett team på tre stycken medarbetare som jobbar med att bygga ett nätverk med leverantörer och få dem att förstå hur dem kan växa som aktör genom att vara anslutna till ActiWay.

På ActiWay blir du en del av ett positivt gäng som står för familjär stämning, i ett innovativt företag, där beslutsvägarna är korta och samarbete står högt på agendan. Tjänsten är placerad i mycket trevliga lokaler nära Odenplan med närhet till service och goda kommunikationer.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Friskvård
Friskvård
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
6 v semester
6 v semester

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I denna roll kommer du att ha flera olika ansvarsområden som kommer att variera i omfattning, detta kommer att innebära:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

ActiWay är ett företag i ständig tillväxt och består idag av en grupp på ca 15 medarbetare. Tjänsten är på heltid med arbetstider måndag till fredag kl. 8.00-17.00 med möjlighet till flextid. Tänkt start snarast möjligt enligt överenskommelse.

VEM ÄR DU?

Vi tror att du har tidigare erfarenhet av uppsökande verksamhet och trivs att arbeta med telefonen som främsta arbetsredskap. Du ser det som en spännande utmaning att aktivt kontakta potentiella leverantörer, nätverka och presentera ActiWays tjänst för att få dem att ansluta sig till ActiWay. Då du kommer att leda flertalet projekt och medarbetare ser vi gärna att du har någon tidigare erfarenhet av projektledning. Du tycker det är kul att coacha andra och driva på arbetet även om det stundvis skulle vara motigt.

Tidigare erfarenhet av administration och kundkontakt via telefon samt god insikt i att arbeta i CRM system är meriterande. Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt har god vana av att kommunicera via telefon och mail. Då tjänsten innebär många kontaktytor är det också av stor vikt att du är serviceinriktad och relationsbyggande. Som person är du prestigelös, målfokuserad och har en förmåga att anpassa ditt bemötande då du kommer att ha kontakt med flera olika bemötande. Det viktigaste är att du har drivet och viljan att lära nytt, vi lägger därför stor lämplighet vid rätt personliga egenskaper.

Alla lediga jobb