TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Teamleader inom kundservice, Sodexo Pass Sweden

Har du erfarenhet av personalansvar och känner igen dig i beskrivningen som positiv, leveranssäker och noggrann? Sök jobbet!

Sodexo är en av världens största organisationer med visionen att bidra till ett mer välmående Sverige. Företaget erbjuder stora möjligheter till utveckling. Nu söker vi dig som är den ultimata teamledaren och som brinner för kundservice, utveckling av arbetssätt samt utveckling av medarbetare inom kundservice och backoffice.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Sodexo Pass Sweden erbjuder dig ett roligt och utvecklande jobb som Teamleader där ingen dag är den andra lik och där du bidrar till att utveckla såväl arbetssätt som medarbetare. Du blir en del av ett engagerat team som präglas av laganda och samarbete och där fokus ligger på att tillsammans överträffa det kunden förväntar sig. Som anställd erbjuds du även attraktiva förmåner och villkor som bland annat tjänstepension, sjukvårdsförsäkring, kollektivavtal och förmåner genom Benify.

En hälsning från din blivande chef Jonas Jansson:

"Vi ser verkligen fram emot att få välkomna dig till vårt kompetenta och härliga leverans- och supportteam. Vi hoppas och tror att du kommer att trivas och vill delta i vår återkommande fika där vi turas om att bjuda på hembakade läckerheter. Choklad går alltid hem!"

Centralt kontor
Centralt kontor
Betald mobil
Betald mobil
Friskvård
Friskvård
Företags&shyhälsovård
Företags­hälsovård

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som Teamleader kommer du ha fokus på vara operativ ledare för de 6 personer som utgör Backoffice- och Kundserviceteamet. Du kommer också självständigt arbeta med att utveckla och utvärdera processer och det kräver att du som person är engagerad och drivs av viljan att leverera. Huvudsakliga arbetsuppgifter är:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Sodexo Pass Sweden sitter i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Rollen är heltidstjänst med en provanställning på 6 månader. Du blir direktrekryterad till företaget och tjänsten förväntas att starta mitten av augusti. Du kommer att jobba kontorstider, med möjlighet till flexibilitet. 

VEM ÄR DU?

Du kommer ha daglig kontakt med kunder och förmånstagare och därför söker vi dig som har erfarenhet av kundservicearbete. Det är meriterande om du har telefonvana då det är mycket kommunikation via telefon. För den här rollen är det även viktigt att du har erfarenhet av personalansvar eftersom det är en central del i rollen och du behöver också vara bekväm med att fatta egna beslut. Du motiveras av att ge kundservice i världsklass och trivs att arbeta självständigt såväl som i team. Vidare är du noggrann och strukturerad och förstår betydelsen av förbättringar. Vi ser gärna att du är analytisk och lösningsorienterad, samt att du drivs av utveckling.

Sodexo Benefits and Rewards medarbetare och kunder är en spännande mix av människor från olika delar av världen. Det innebär att du som person måste vara bekväm att arbeta på engelska i både tal och skrift, då mycket av den dagliga kommunikationen med interna och externa parter sker på engelska.

Alla lediga jobb