TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Teknisk Kundtjänstmedarbetare till Babs Paylink

Brinner du för service, försäljning och fokus på kund? Sök tjänsten som teknisk kundtjänstmedarbetare till Babs Paylink!

Vill du arbeta inom kundtjänst och har ett intresse för teknik? Har du en avslutad gymnasieexamen och är serviceinriktad? Just nu söker vi på TNG en kundtjänstmedarbetare på heltid till Babs Paylink – Sveriges ledande aktör inom betalningslösningar.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

• Arbeta på ett marknadsledande företag i fina lokaler i Norrtull
• Bli en del av ett positivt och sammansvetsat support-team på 7 personer
• En gedigen introduktion erbjuds vid start
• Arbeta i en intressant och utvecklande miljö med goda möjligheter till personlig utveckling
• Utveckla dina kunskaper inom teknik, sälj och service

Dedikerad konsultchef
Dedikerad konsultchef
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling
Företags&shyhälsovård
Företags­hälsovård

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

• Teknisk support via telefon kring Babs Paylinks produkter
• Hjälpa och besvara frågor från kund angående avtal, leverans, avisering & dagsavslut
• Försäljning av Babs Paylinks tjänster och produkter
• Hjälpa kund med installationer, konfigurationer, handhavande och felsökning
• Aktivt arbeta för att behålla Babs Paylinks kunder
• Vara Babs Paylinks ansikte utåt i kontakt med kund
Vidare kommer du att arbeta mot individuella och gemensamma mål gällande effektivitet, kvalitet, försäljning och kompetens. På ett professionellt, effektivt och kundorienterat sätt bidrar du till att Babs Paylink når sina mål och erbjuder en kundservice med högsta kvalitet.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att arbeta i fina lokaler på Sankt Eriksgatan i Norrtull tillsammans med ett sammansvetsat support-team som präglas av gott samarbete och en familjär stämning. Ditt team består av sju personer där ni gemensamt arbetar efter målet att ge bästa möjliga service till kund. Du erbjuds en gedigen introduktion vid start. Din närmsta chef är Client Services Manager vilken du kommer att ha kontinuerliga uppföljningar med. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag på heltid med arbetstider måndag till fredag kl. 8:00-17:00 med start omgående.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har en fullständig gymnasieutbildning, besitter god datorvana och som talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Som person är du driven, engagerad, proaktiv, service- och säljinriktad. Kunskaper i arabiska språket är meriterande, men inget krav.

Alla lediga jobb