TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ekonomiassistent inom kundreskontra till Toshiba

Toshiba Tec Nordic söker en ekonomiassistent till deras kundreskontra som vill jobba i en självständig roll. Sök redan idag!

Gillar du att jobba som ekonomiassistent och har ett extra öga för kundreskontra? Tycker du om att arbeta självständigt och driva ditt egna arbete framåt? Trivs du i en varierad roll där du själv kan planera ditt arbete? Då kan du vara den vi söker! Toshiba Tec Nordic söker nu sin nästa kollega till deras kontor i Solna, Stockholm. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som ekonomiassistent hos Toshiba får du självständigt ansvara för deras kundreskontra. Här får du en roll som både har de klassiska delarna av kundreskontran, samtidigt som du kommer att få jobba med att skapa analyser och rapporter. Hanteringen av inbetalningar, påminnelser och räntefakturering har vi outsourcat för att vi själva skall kunna arbeta mer proaktivt och kvalitetsinriktat med vår kundreskontra. Du välkomnas in i ett öppet och personligt arbetsklimat med en tydlig företagskultur som kännetecknas av gemenskap och kamratskap. Toshiba arbetar aktivt för en sund och säker arbetsmiljö, där företagets mål är att varje anställd ska utvecklas och må bra.

Bonus
Bonus
Friskvård
Friskvård
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Lunchförmån
Lunchförmån

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som ekonomiassistent inom kundreskontra kommer du att arbeta med:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är en rekrytering vilket innebär att du direkt blir anställd av Toshiba Tec Nordic. Tänkt start är i början av April. Arbetstiderna är måndag till fredag kl. 08.00- 16.30.. Under sommarmånaderna är arbetstiderna 08.00-16.00. Toshiba sitter i fina lokaler i Solna med goda kommunikationsmöjligheter som bussar och pendeltåg.

Du kommer att ingå i en ekonomigrupp på 4 medarbetare där alla har olika ansvarsområden. Systemen som används är Oracle, utöver dem arbetar du mycket i Excel.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning inom ekonomi och har några års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent samt känner dig trygg att jobba med kundreskontra. För att självständigt kunna driva arbetet framåt ser vi att du har tidigare erfarenhet från att ha jobbat med viss kreditbedömning och redovisning. Då en del är att skapa analyser och rapporter ser vi att du är analytisk och tycker om att jobba med felsökning och problemlösning. Du trivs att jobba självständigt och samtidigt kunna gå in och stötta teamet när det behövs. Vi ser att du har god kunskap i Excel eftersom det är ett av de arbetsverktyg du kommer att använda. Vi ser också gärna att du har god systemvana och har du tidigare erfarenhet av Oracle är det meriterande.

Du får en introduktion i början av anställningen men förväntas ändå kunna komma in relativt snabbt i rollen och självständigt genomföra dina arbetsuppgifter, självklart i nära samarbete med övriga kollegor. Då du kommer att ha många olika kontaktytor ser vi att du är serviceminded och kan du tala och skriva obehindrat på svenska och behärska engelska. 

Alla lediga jobb