TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ekonomiassistent inom levres till Veolia i Lund

Vill du arbeta med levreskontra på ett internationellt och miljöinriktat företag? Sök då tjänsten som ekonomiassistent!

Nu finns möjligheten för dig med erfarenhet som ekonomiassistent och med ett intresse för ekonomi att arbeta med leverantörreskontra på Veolia Water Technologies i Lund. Till vårt Shared Service Center rekryterar vi nu en ekonomiassistent inom leverantörreskontra som kommer att arbeta med bland annat bokföring, betalningar och månadsvisa avstämningar av leverantörreskontra. Du får här möjlighet att bli del av ett samarbetsinriktat team som tar ansvar för att leverera inom sina ansvarsområden samtidigt som man tycker det är viktigt att ha roligt på jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Hos oss får du möjlighet att arbeta på ett internationelt företag. På kontoret i Lund bli du del av en mångkulturell arbetsplats där både engelska och svenska talas i korridorerna. Du blir även del av ett företag vars tekniska lösningar bidrar till renare vatten och därmed också en renare värld. Därtill är vi ett stabilt företag med goda förmåner för dig som anställd, så som friskvårdsbidrag (2500 kr/år) och arbetstidsförkortning. 

Betald parkering
Betald parkering
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Friskvård
Friskvård
Tjänste&shypension
Tjänste­pension

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du blir del av vårt Shared Service center som består av 5 personer och vi ansvarar för all redovisning och rapportering. Vi har vårt kontor vid Norra Fäladen i Lund och sitter i moderna lokaler med goda pendlingsmöjligheter. Tjänsten är på heltid (40h/v) och arbetstiderna är kl. 08-17, men viss möjlighet till flexibilitet.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig med ett intresse för ekonomi och som har en erfarenhet av kontering av fakturor och avstämningar. Det är meriterande om du har erfarenhet av leverantörreskontra, liksom om du har arbetat på ett internationellt företag. Har du sedan tidigare erfarenhet av momsredovisning ses det som meriterande. I grunden har du en ekonomisk utbildning eller likvärdig erfarenhet inom ekonomi. Du bör ha god datorvana då du kommer att arbeta i flera system samtidigt och då du kommer att arbeta i Google Sheets så söker vi dig som har erfarenhet av det eller Excel. Har du erfarenhet av JD Edwards och/eller Navision är det meriterande. Då vi internt och externt kommunicerar på både svenska och engelska söker vid dig med goda kunskaper i båda språken.

Som person söker vi dig med ett strukturerat och noggrant arbetssätt då du kommer att arbeta mot deadlines och då vi eftersträvar att faktureringen blir så korrekt som möjligt. Då vi ingår i ett shared service center och har ett serviceinriktat förhållningssätt är det av vikt att du är serviceorienterad. Eftersom det kan bli arbetstoppar med något högre arbetsbelastning, så som vid bokslut, så söker vi dig som har en god förmåga att hantera mer pressande situationer.

Du gillar att arbeta i team och samarbetar gärna med andra. Då vi är en förändrings- och förbättringsinriktad organisation söker vi dig som trivs i den typen av miljö. Tycker du liksom vi att det är viktigt att bidra till en god stämning på arbetsplatsen och även värdesätter att ha roligt på jobbet så kommer du att trivas bra hos oss.

Alla lediga jobb