TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Kontorsassistent till SkySparc i Stockholm

SkySparc, ett snabbväxande företag inom FinTech, söker kontorsassistent till Stockholm City!

Låter det roligt att få vara den som alla vänder sig till? Lockas du av att vara vårt ansikte utåt samtidigt som du är administratören och koordinatorn som ser till att allt fungerar? I så fall kan vi på SkySparc erbjuda dig en bred och omväxlande roll i en internationell miljö! Du kommer ansvara för både receptionen, kontoret i sin helhet och annan administration. Vi erbjuder dig en betydelsefull roll hos oss där du får möjligheten att bli en del av ett företag med familjär stämning och högt i tak. Känns det lockande? Välkommen in med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

SkySparc är ett snabbväxande företag inom FinTech med kontor på Östermalm i centrala Stockholm. Vi arbetar med världsledande centralbanker, kapitalförvaltare och finansavdelningar inom större företag. Vi är experter på treasury- och portföljsystemet Wallstreet Suite samt vår egen produkt OmniFi. Här erbjuds du en roll på ett internationellt företag med dedikerade och engagerade kollegor. Vi har ett öppet  arbetsklimat med korta beslutsvägar och vi är måna om att vår personal ska trivas. 

Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Centralt kontor
Centralt kontor
Betald mobil
Betald mobil

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I din roll som kontorsansvarig kommer du ansvara för kontoret i sin helhet och dagligen axla en massa olika arbetsuppgifter vilket bland annat innebär att du ansvarar för receptionen, möten, inköp, administration och en del ekonomi.

I arbetet ingår att:´

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Som kontorsansvarig på SkySparc kommer du arbeta tätt tillsammans med ekonomichefen och vara en del av ett team som sitter i fräscha och trevliga lokaler centralt på Östermalm i Stockholm. Arbetsplatsen erbjuder närhet till mycket goda kommunikationer och service. Detta är en rekrytering med anställning direkt hos vår kund. Tjänsten är tänkt att starta enligt överenskommelse under december med 6 månaders provanställning och du arbetar kontorstider 8-17.

 

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som gillar att ha många saker på gång samtidigt och som brinner för att leverera bra service till dina kollegor. Då vi är ett växande bolag där det ofta uppkommer nya behov och arbetsuppgifter ser vi gärna att du har eget driv, är van vid att hantera flera saker parallellt och att du gillar att ta egna initiativ. Eftersom det oftast är mycket på gång hos oss är det viktigt att du är noggrann och strukturerad som person. För att trivas i rollen är du även prestigelös, har god samarbetsförmåga och kan följa instruktioner. Du tycker om att jobba i en internationell miljö och uttrycker dig väl i tal och skrift på engelska samt har kunskaper i Office paketet främst Word/Excel.

Alla lediga jobb