TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Serviceinriktad Administratör till KPMG Stockholm

Är du en serviceinriktad administratör som vill arbeta på dynamiska KPMG i centrala Stockholm? Sök jobbet redan idag!

Är du i början av din karriär och vill arbeta på dynamiska KPMG i Stockholm? Nu söker KPMG ytterligare en serviceinriktad administratör till ett uppdrag på Digital Transformation and Innovation, inom KPMG Advisory, till huvudkontoret i centrala Stockholm. Välkommen med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Har du ett par års erfarenhet av administrativt arbete och lockas av varierade arbetsuppgifter i en expansiv och internationell organisation? Som medarbetare på KPMG arbetar du i en entreprenöriell och föränderlig miljö. Du får möjlighet att arbeta med inspirerande människor och du kommer att ha en ansvarsfull roll i att leverera god service till dina kollegor. Du kommer att vara en nyckelperson för organisationen och bidra med stort värde vad gäller att underlätta och effektivisera den dagliga administrationen. Du kommer att arbeta självständigt men ändå dra fördelar av gemenskap och kunskap inom gruppen.

KPMG erbjuder sina medarbetare ett generöst friskvårdsbidrag liksom utvecklingsmöjligheter i form av interna utbildningar i t.ex.Excel.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att:

Rollen ställer höga krav på noggrannhet, struktur och service.



ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos TNG och jobbar ute hos vår kund. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Uppdraget är tänkt att pågå i 6 månader, med möjlighet till förlängning.

På Digital Transformation and Innovations kommer du att stötta ca 50 konsulter. Ni sitter i trevliga och moderna lokaler i nära anslutning till Centralstationen i Stockholm City.

Arbetstider är vardagar 08.30 - 17.00 med 30 min lunch.

Som ny får du 1 - 2 veckors introduktion för att sedan kunna arbeta självständigt i din roll.

VEM ÄR DU?

Vi tror att du som söker har ett par års erfarenhet av en liknande roll och att du som person är driven och social samt uppskattar en föränderlig miljö som präglas av arbetsglädje och högt tempo.

Rollen innebär att du har många kontaktytor internt och externt vilket ställer höga krav på att du är serviceorienterad samt lösningsfokuserad. Arbetsuppgifterna varierar i komplexitet, det är allt ifrån högt och lågt, vilket gör att du som är prestigelös och samtidigt gillar utmaningar kommer känna att du trivs och utvecklas.

Du behöver kunna svenska och engelska flytande i både tal och skrift, många möten hålls t.ex. på engelska. Att du har god kunskap och vana av Officepaketet samt gärna erfarenhet av något affärssystem är en klar fördel för att du snabbt ska komma in i rollen.

Alla lediga jobb