Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Nu söker vi dig som vill arbeta med systemsupport på Clarendo i Malmö!
Här är chansen för dig som vill arbeta med support där din insats gör skillnad! Till Clarendo i Malmö söker vi dig som har erfarenhet av och vill arbeta med systemsupport och kundsupport men vill vidare till en roll med brett ansvar och goda utvecklingsmöjligheter.
Du kommer vara huvudansvarig för den tekniska supporten till våra kunder och internt till projektledare. Du kommer i rollen att bli specialist på ett egenutvecklat IT-verktyg samt ansvara för att ta fram olika lösningar utifrån kunders och Clarendos behov.
Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Som supportansvarig kommer du att bli en del av ett litet team som har fokus på kunder och deras affärsutveckling, där ni tillsammans driver den digitala utvecklingen inom branschen.
Kontoret är placerat nära Centralstationen i Malmö med utmärkta kommunikationsmöjligheter.
VEM ÄR DU?
Som person är du noggrann, analytisk och engagerad. Du förstår vikten av att förstå problemställningar och har förmågan att vara tydlig i instruktioner och förklaringar. Du tar ansvar för uppgifter och arbetar systematiskt och har förmågan att lära på egen hand. Ditt uttryck och sätt är professionellt, och du hanterar kunder klanderfritt på telefon och via mail. Stresstålighet och flexibilitet är viktigt, då tempot är mycket högt och tvära kast är ett vanligt inslag i Clarendos vardag. För att trivas hos Clarendo ska du vara prestigelös och nyfiken då Clarendo är ett litet företag med fokus på kundens processer och problemställningar. För Clarendo är det också viktigt att du har ett intresse för hur verksamheter drivs och uppnår framgång.