TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

7 st Administratör inom AML och KYC till Swedbank

Vill du jobba som administratör inom AML och KYC på Swedbank i Östersund? Då är detta något för dig - sök nu!

Just nu söker vi sju nya administratörer inom AML och KYC till Swedbank i Östersund. Här kommer du få möjlighet att konkret jobba med frågor inom AML och KYC och i rollen har du en viktig roll för att förebygga och motverka penningtvätt och bedrägerier. Har du erfarenhet inom compliance och är ute efter nya jobbmöjligheter? Varmt välkommen med din ansökan!

Processen är redan igång, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt - vi ser fram emot att höra från dig!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

På Swedbank erbjuds du en central roll inom bankens arbete i frågor som rör AML och KYC. Du blir en del av ett team med höga ambitioner och kommer dagligen se till att ni har ett hållbart och långsiktigt sätt att jobba inom compliance och regelefterlevnad. Här är vi kvalitetsmedvetna och jobbar strukturerat mot att uppnå högt uppsatta mål. Förutom detta kommer du få axla en betydelsefull roll på Swedbank som är en av Sveriges största banker och såklart få möjlighet att växa - både som person och i din yrkesroll. 

Vi på TNG värnar om våra anställda vilket innebär att du bland annat självklart omfattas av kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som administratör inom KYC kommer du jobba med att motverka penningtvätt och annan finansiell brottslighet. Du kommer ha kontakt med kunder (både privat- och företagskunder) och samla in information som är nödvändig för att banken ska kunna bedriva arbetet inom motverkande av penningtvätt på ett bra sätt. 

Exempel på arbetsuppgifter är:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer arbeta som konsult via oss på TNG. Uppdraget startar i oktober 2020 och pågår i minst sex månader, med chans till förlängning. Kundens kontor är placerat i trevliga lokaler på Frösön i Östersund. Du kommer att arbeta vanliga kontorstider måndag till fredag kl. 8.00 - 17.00.

VEM ÄR DU?

Till denna administrativa roll söker vi dig som:

Som person är du noggrann och du jobbar strukturerat och metodiskt för att hinna med dina arbetsuppgifter på ett bra sätt. Du är också duktig på att samarbeta och kan stötta dina kollegor, samtidigt som du har förmågan att jobba självständigt för att säkerställa en god leverans av dina uppgifter. Vi tror också att du drivs av möjligheten att utvecklas personligt och professionellt.

Alla lediga jobb