TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Administratör inom inkasso till Göteborg

Vill du bidra med din erfarenhet inom bank och inkasso? I Göteborg söker vi nu flera administratörer som vill jobba med inkasso.

Till vår kund i Göteborg söker vi nu dig som har jobbat med inkasso, krediter eller inom bank för ett uppdrag som sträcker sig fram till februari. Du kommer att få jobba i ett härligt team med gott samarbete. Är du tillgänglig omgående? Sök tjänsten redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig en möjlighet att skapa dig en stark attraktiv punkt i ditt CV genom ett uppdrag på en av Sveriges största banker. Du kommer jobba i en arbetsgrupp som jobbar med administration inom inkasso där du får stöttning i ditt arbete och där du får träffa nya trevliga kollegor.

Denna tjänst är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av TNG och arbetar som konsult hos vår kund. Som anställd hos TNG omfattas du självklart av kollektivavtal, friskvårdsbidrag och försäkringar.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Dina dagliga arbetsuppgifter som administratör inom enheten som hanterar kredit- och inkassoärenden kommer att handla främst om att sammanställa data från diverse IT system, data ska sedan sammanfogas i rapporter enligt givna riktlinjer och direktiv.

Då uppdraget medför viss sekretess får du självklart veta mer vid kontakt med oss på TNG.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I din framtida roll kommer du att arbeta i sammansvetsad arbetsgrupp på ett centrala kontor i Göteborg. Arbetstiderna är kontorstider. I början av din anställningen kommer du få en introduktion till arbetsuppgifterna, rutiner och arbetsplatsen för att du på bästa sätt ska få komma in i arbetet.

Uppdraget är tänkt att starta omgående. Uppdraget är på heltid och pågår minst till sista januari 2019.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen söker vi dig som är ansvarstagande och har en hög servicenivå. Du behöver vara förtroendeingivande och förstå vikten av att jobba under hög sekretess. Som person är du noggrann och stresstålig. Vi vill gärna att du har erfarenhet inom bank, inkasso, Backoffice eller liknande uppgifter inom finans. Kunskap inom krediter och kreditgivning är meriterande. Det är viktigt att du både skriver och talar svenska då du kommer att hantera administration och dokument på svenska.

Våra kunder ställer olika krav beroende på de aktuella tjänsterna ifråga, och vi vill därför gärna komma i kontakt med både dig som är nyexaminerad inom ekonomi, juridik eller liknande, dig som har några års erfarenhet samt med dig som har flera års erfarenhet inom angränsande områden. Tjänsten kräver att du har gymnasiekompetens eller motsvarande.

Alla lediga jobb