TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Administratör till Deloitte i Stockholm

Till Deloitte söker vi en serviceorienterad och flexibel administratör till deras kontor i Stockholm. Välkommen med din ansökan!

Är du en administratör som trivs allra bäst när det är mycket att göra och brukar få höra att du är den berömda "spindeln i nätet"? Gillar du att arbeta självständigt där du får möjligheten att ta egna initiativ? Trivs du även att arbeta administrativt och har en naturlig fallenhet för att skapa struktur?

Nu har du möjligheten att jobba på ett expansivt internationellt företag med många kontaktytor. Du kommer att få arbeta i ett utmanande och spännande affärsklimat där du får möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Du kommer att i sitta i moderna lokaler mitt i Stockholm city.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som administratör på Deloitte kommer får du ta dig an en spännande och utmanande roll där du arbetar nära flertalet delägare och erfarna medarbetare. Du kommer att arbeta i en central administrativ tjänst med mycket eget ansvar där du får möjlighet till både professionell och personlig utveckling. Deloitte erbjuder en modern arbetsmiljö som präglas av flexibilitet och free seating. Du får en omväxlande roll med mycket eget ansvar och möjlighet att driva dina egna processer. 

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som administratör kommer du arbeta för att se till att det operationella arbetet fungera på ett bra och smidigt sätt. Bland annat kommer du att: 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är tänkt att starta är omgående och är inledningsvis ett konsultuppdrag på 6 månader med goda chanser till en tillsvidareanställning. Du kommer arbeta ensam som administratör och får en trevlig arbetsplats med glada kollegor och varierande arbetsuppgifter i en internationell miljö. Kontoret är placerat på Rehnsgatan nära Rådmansgatans tunnelbanestation.

 

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av en administrativ tjänst. Vi kommer framförallt lägga stor vikt vid din personliga lämplighet i den här rekryteringsprocessen. Ett krav för tjänsten är dock att du behärskar svenska och engelska obehindrat både i tal och skrift, då rollen innebär att du kommer att använda både svenska och engelska i din dagliga kommunikation. Vi förutsätter också att du har god systemvana samt goda kunskaper i Excel och Office paketet. Har du dessutom erfarenhet av ekonomisystemet Maconomy är det meriterande.

Det är viktigt att ha förmågan att prioritera ditt arbete och ta egna initiativ då du kommer jobba med flera processer och uppgifter parallellt. Det är också viktigt i rollen att kunna arbeta självständigt och ha hög integritet inför dina arbetsuppgifter. Du är noga med att hålla deadlines och klarar av att arbeta under ett högt tempo, då arbetstoppar kan förekomma. Vi lägger stor vikt vid att du är serviceorienterad, effektiv och flexibel i kontakten med dina kollegor.

Alla lediga jobb