TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Assistent / receptionist till advokatbyrå i City

Nu söker Sandart & Partners en assistent till kontoret vid Norrmalmstorg i centrala Stockholm för ett föräldravikariat på ett år

Har du jobbat som assistent eller handläggare och är sugen på att jobba med administration på en advokatbyrå? Har du en bakgrund som administratör och vill nu testa något annat? Nu söker vi en assistent till Sandart & Partners under ett föräldravikariat. Vi intervjuar löpande så ansök redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Sandart & Partners är en nischad advokatbyrå inom tvistlösning och avtalshantering som specialiserat sig på immaterialrättsliga frågor, dvs frågor avseende patent, upphovsrätt, varumärken och mönster (design). Du kommer komma till en professionell miljö med några av landets bästa jurister inom sitt område. Här jobbar alla mot ett gemensamt mål och ett gott samarbete värderas högt för att nå bästa resultat. Du erbjuds ett omväxlande arbete med stundtals högt tempo, trevliga kollegor och varierande arbetsuppgifter.

Du kommer ingå i en grupp assistenter som kontinuerligt stöttar och avlastar varandra och täcker upp för varandra vid semestrar och sjukdomar. Arbetsuppgifterna är både självständiga och inom givna ramar och du får en introduktion och hjälp av gruppen för att bli självgående.

Centralt kontor
Centralt kontor
Friskvård
Friskvård
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Betald mobil
Betald mobil

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara väldigt varierande med arbetsuppgifter som är både på hög och låg nivå. Rollen innebär att man hoppar in där det behövs och du kommer bemanna receptionen vid behov. Som receptionist tar du hand om växeln, tar emot besökare och leveranser. Den största delen av tiden kommer du dock att arbeta med assistentsysslor som bland annat innebär att:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer arbeta i fantastiska lokaler ett stenkast från Norrmalmstorg i centrala Stockholm. Dina arbetstider är mellan 8:30 - 17:30 med en timmes lunch. Övertid förekommer.

Tjänsten är på heltid och startar när rätt person kan vara på plats och pågår i cirka ett år under ett föräldravikariat.

 

 

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har jobbat med administration tidigare och tycker om att jobba i en assistentroll och att ge service, både internt och externt. Ingen arbetsuppgift är för dig oviktig och du är hjälpsam, nyfiken och kommunikativ. Du gillar ordning och reda och har lätt för att prioritera när du måste göra flera saker samtidigt. Jobbet innebär hög grad av noggrannhet och känsla för detaljer.

Som assistent får du ta eget ansvar och ofta själv strukturera och planera uppgifterna efter juristens instruktioner. Med tanke på byråns verksamhet är integritet och känsla för sekretess av högsta prioritet. Du har god datavana och är en van användare av både e-postprogram, Officepaketet och Adobe Pro. Du talar och skriver god svenska och engelska.

Alla lediga jobb