TNG

Driven KAM support till Ahlsell i Stockholm

Affärsdriven KAM support till Ahlsells huvudkontor i Stockholm!

Arbetsgivare Ahlsell
Placeringsort
Sista ansökningsdag 2019-06-01
6 v semester 6 v semester
Friskvård Friskvård
Karriärs&shymöjligheter Karriärs­möjligheter
Kollektiv&shyavtal Kollektiv­avtal
Catarina Lennartsson
Vi ser bortom din CV, ålder, bakgrund, namn och kön när vi rekryterar fördomsfritt.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Catarina Lennartsson

076-869 64 85

Affärsdriven KAM support till Ahlsells huvudkontor i Stockholm!

Är du en affärsdriven person som motiveras av att självständigt arbeta och vara en nyckelperson internt? Vill du vara med i Ahlsells utveckling och fortsatta framgång? Då tror vi att du är rätt person för tjänsten som KAM support till Ahlsells huvudkontor i Liljeholmen!

Varmt välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Ahlsell är en värderingsstyrd organisation som erbjuder sina medarbetare utveckling och mycket god arbetsmiljö. Hos oss är atmosfären kamratlig och möjligheterna att påverka stora. Då vi är ett försäljningsinriktat företag har vi ett tempo och framåtdriv i organisationen. Under maj månad kommer Ahlsells huvudkontor att flytta till nya fräscha lokaler i Marievik.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Huvudsakliga arbetsuppgifter för rollen är att ta fram, analyser och summera fakta som generar ett beslutsunderlag mot kund och interna beslutsfattare. Du kommer att vara en viktig kugge i den interna organisationen och kommer att samarbeta nära med Ahlsells KAM:re. 

Som KAM Support arbetar du ständigt med att hitta nya effektiva lösningar och tillvägagångssätt som förenklar det dagliga arbetet. Mycket av den information som KAM support arbetar med kopplas till prissättning som i sin tur har en betydelse för Ahlselss fortsatta framgång.

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

  • Ta fram info/statistik/underlag och månadsrapporter.
  • Se till att det är rätt struktur i affärssystemet.
  • Ansvara för att kundavtal är upplagda/strukturerade/prissatta på rätt sätt.
  • Utveckla och effektivisera interna arbetssätt och metoder.

Tjänsten är placerad på Ahlsells nyrenoverade huvudkontor i Liljeholmen

VEM ÄR DU?

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har erfarenhet av att hantera stora informationsmängder och som är prestigelös, idérik, samt drivs av att arbeta självständigt. Det är meriterat om du tidigare arbetat med försäljning, men inget krav. Ytterligare egenskaper som är viktiga för rollen är att du är kommunikativ, har en strukturell förmåga och att du tar ett stort eget ansvar för ditt arbete. 

Ahlsell

Ahlsell

Ahlsells unika kunderbjudande ger professionella användare tillgång till ett omfattande utbud av produkter och relaterade tjänster inom vatten & avlopp, värme & sanitet, ventilation, isolering, el, kyl, bygg, verktyg samt förnödenheter och personlig skyddsutrustning.

Vi omsätter drygt 30 miljarder SEK och finns i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Estland, Polen och Ryssland.

Med drygt 5000 medarbetare, över 200 butiker och tre centrallager förverkligar vi varje dag vårt kundlöfte: Ahlsell gör det enklare att vara proffs!

Arbetsgivare Ahlsell
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2019-06-01
Catarina Lennartsson
Fördomsfri rekrytering: När din kompetens är viktigare än ålder, bakgrund, namn och kön.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Catarina Lennartsson

076-869 64 85

Räkna ut avståndet till jobbet


Rosterigränd 12


map