Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Affärsdriven KAM support till Ahlsells huvudkontor i Stockholm!
Är du en affärsdriven person som motiveras av att självständigt arbeta och vara en nyckelperson internt? Vill du vara med i Ahlsells utveckling och fortsatta framgång? Då tror vi att du är rätt person för tjänsten som KAM support till Ahlsells huvudkontor i Liljeholmen!
Varmt välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Ahlsell är en värderingsstyrd organisation som erbjuder sina medarbetare utveckling och mycket god arbetsmiljö. Hos oss är atmosfären kamratlig och möjligheterna att påverka stora. Då vi är ett försäljningsinriktat företag har vi ett tempo och framåtdriv i organisationen. Under maj månad kommer Ahlsells huvudkontor att flytta till nya fräscha lokaler i Marievik.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Huvudsakliga arbetsuppgifter för rollen är att ta fram, analyser och summera fakta som generar ett beslutsunderlag mot kund och interna beslutsfattare. Du kommer att vara en viktig kugge i den interna organisationen och kommer att samarbeta nära med Ahlsells KAM:re.
Som KAM Support arbetar du ständigt med att hitta nya effektiva lösningar och tillvägagångssätt som förenklar det dagliga arbetet. Mycket av den information som KAM support arbetar med kopplas till prissättning som i sin tur har en betydelse för Ahlselss fortsatta framgång.
ROLLEN INNEBÄR I KORTHET
Tjänsten är placerad på Ahlsells nyrenoverade huvudkontor i Liljeholmen
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har erfarenhet av att hantera stora informationsmängder och som är prestigelös, idérik, samt drivs av att arbeta självständigt. Det är meriterat om du tidigare arbetat med försäljning, men inget krav. Ytterligare egenskaper som är viktiga för rollen är att du är kommunikativ, har en strukturell förmåga och att du tar ett stort eget ansvar för ditt arbete.