TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ekonomer till internationellt bolag i Stockholm

Vill du arbeta med betalningar, leverantörsreskontra och redovisning på ett stort bolag norr om Stockholm?

Just nu söker en av våra kunder två nya medarbetare till deras ekonomiavdelning. Du kommer att bli en del av ett team på sammanlagt åtta personer. Vår kund sitter i fina lokaler norr om Stockholm och tjänsten förväntas tillsättas snarast. Så ta chansen och sök redan nu!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här erbjuds du en möjlighet att få använda dina tidigare förvärvade kunskaper inom leverantörsreskontra och redovisning i ett snabbväxande internationellt bolag. Du kommer att få arbeta med en rad olika uppgifter inom ekonomi och samtidigt vara en viktig kontaktperson för organisationens stödfunktioner i utlandet. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat och prestigelöst team där gemenskap och engagemang är i fokus.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

- Betalningar och kontroller
- Bokslutsarbete samt balans- och resultatrapportering
- Löpande kontakten med företagets shared service centers
- Framtagande av underlag till revisorer
- Ansvara för anläggningsregister och intern investeringsadministration
- Leverantörsadministration och tillhörande kontroller
- Stötta upp kollegorna i redovisningsgruppen

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Båda tjänsterna är på heltid, där den ena tjänsten är en tillsvidareanställning och den andra är ett uppdrag på 6 månader med goda möjligheter till förlängning. Båda tjänsterna är tänka att starta så snart som möjligt. Vår kund har sitt kontor norr om Stockholm med goda förbindelser. Du kommer att rapportera till bolagets F&A Manager.

Som konsult kommer du att bli anställd av TNG, men arbeta på plats hos kunden. Vi på TNG värnar om våra konsulter vilket innebär att du får ta del av många goda förmåner som till exempel friskvårdsbidrag och tjänstepension.

VEM ÄR DU?

För att passa i rollen ser vi att du har:
- Minst gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning
- Några års erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra och redovisning
- Vana av att arbeta i SAP och Excel
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift


Som person är det viktigt att du är noggrann, prestigelös och har ett analytiskt sinne för att lyckas väl i rollen. Tjänsten innebär vissa arbetstoppar vid månads- och årsbokslut därför ser vi gärna att du är flexibel med arbetstider och har förmåga att arbeta strukturerat under perioder med högre press. Vidare ser vi att du har en god samarbetsförmåga då du kommer att arbeta tätt tillsammans med dina kollegor på ekonomiavdelningen. Det är ett stort plus om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med stödfunktioner på ett internationellt plan.

Alla lediga jobb