TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ekonomiassistent kundreskontra, Stockholm

Är du ekonomiassistent och en fena på kundreskontra? Vill du bli en del utav ett stort bolag med kontor i Stockholm? Läs mer!

Vår kund söker nu en ekonomiassistent på kundreskontra inför lanseringen av en ny och marknadsunik tjänst! Du kommer att jobba ihop med kollegorna på redovisning och tjänsten är placerad på vår kunds huvudkontor i centrala Stockholm Gillar du att jobba med kundreskontra och vill vara med i utveckling av ett spännande och nytänkande koncept? Välkommen med din ansökan.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I den här rollen erbjuds du en möjlighet att jobba med ekonomi på ett nytänkande och spännande bolag, där du tillsammans med en kollega sköter löpande fakturering på kundreskontra. I och med att företaget håller på att lansera en ny tjänst, så kommer fakturaflödet hanteras manuellt, där du har stora möjlighet att komma med input för ett effektivt arbetssätt. 

Vår kund är en stor aktör inom transportbranschen som jobbar med hållbara sätt att äga fordon och du blir en del av stabsfunktionen på huvudkontoret. Du ges möjlighet att vara med i en utvecklingsresa där du kan växa tillsammans med bolaget.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du kommer att arbeta med kundreskontra med arbetsuppgifter så som:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att ha en till kollega som jobbar med kundreskontra och tillhör redovisningsteamet som består av totalt 3 personer. Du får en introduktion vid start och kommer gradvis kunna axla mer ansvar i rollen.

Det här är ett konsultuppdrag vid TNG som planeras pågå minst 6 månader, med möjlighet till eventuell förlängning. Tjänsten är på heltid under kontorstider måndag - fredag och kommer att starta i mitten av september (16/9). och Du sitter på vår kunds huvudkontor i centrala Stockholm.

VEM ÄR DU?

För den här tjänsten ser vi att du har utbildning inom ekonomi och några års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent på kundreskontra. Har du även kunskap inom leverantörsreskontra är det meriterande. Det är viktigt att du är noggrann och har ett öga för detaljer då det är stora fakturavolymer som hanteras manuellt. Du arbetar i 2 olika system och en del av arbetet sker i Excel, så det är viktigt att du är systemvan och kan använda Excel som arbetsverktyg. 

Som person ser vi att du är noggrann och strukturerad och förstår vikten av att ha detaljkoll på fakturorna. Du behöver också ha servicevana och gilla att ha kontaktytor internt och externt. Då vår kund jobbar med både svenska och utländska kunder behöver du kunna arbeta på engelska vid behov. Letar du efter ett stabilt bolag med nytänkande och hållbara tjänsteprodukter i framkant? Välkommen med din ansökan! 

Alla lediga jobb