TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ekonomiassistent med kontorsansvar i Stockholm

Nu söker vi kontorsansvarig ekonomiassistent med ansvar för leverantörsreskontra till LA-gruppen i Hammarby sjöstad i Stockholm!

Har du ett starkt servicefokus samt intresse för siffror och ekonomi? Skulle du trivas i omväxlande roll med fokus på service, ekonomi och administration? Har du erfarenhet från leverantörsreskontra och kanske även tidigare axlat rollen som kontorsansvarig? Tjänsten är en bred och spännande roll hos LA-gruppen som är en snabbväxande byggentreprenör i Stockholm. Låter det spännande? Läs mer och sök tjänsten redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

LA-gruppen hjälper effektivt sina kunder med olika byggprojekt genom att fokusera på kvalitet, miljö och funktion. Företaget är inne i en mycket expansiv fas och har nu behov av att utöka med en tjänst där kombinationen service, ekonomi och administration står i fokus.

Här får du en möjlighet att arbeta i ett familjärt och innovativt tillväxtföretag där beslutsvägarna är korta och samarbete står högt på agendan. Du erbjuds en spännande möjlighet att få vara med och skapa processer och rutiner för att fortsätta utveckla ekonomifunktionen samt delta vid implementeringen av nytt affärssystem. I den kombinerade rollen ansvarar du även för att kontoret fungerar i sin helhet. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att växa och utvecklas i rollen.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som ekonomiassistent har du helhetsansvar för leverantörsreskontran vilket innebär att:

 

I rollen som kontorsansvarig ansvarar du för kontoret i sin helhet och dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att:

 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är på heltid med uppstart omgående i maj. De 6 första månaderna kommer du inledningsvis att vara anställd som konsult hos TNG. Därefter finns det för rätt person mycket goda möjligheter att bli rekryterad för en fast tjänst direkt hos LA-gruppen. Du kommer att arbeta tätt ihop med ekonomiansvarig på företaget samt bli en del av ett spännande företag som idag består av 25 medarbetare. Du jobbar kontorstider 8-17 med möjlighet till flextid. Tjänsten är placerad i nya fräscha lokaler centralt i Hammarby sjöstad med närhet till service och mycket goda kommunikationer.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig med stort intresse för siffror, ekonomi och administration. Vi tror att du har gymnasieutbildning inom ekonomi samt viljan att fortsätta utvecklas och breddas inom leverantörsreskontra samt tidigare erfarenhet av rollen som kontorsansvarig. Har du tidigare erfarenhet av byggbranschen, jobbat med projekt samt hanterat omvänd byggmoms är detta meriterande för rollen. Ett krav för rollen är att du har ett starkt IT intresse, god systemvana samt erfarenhet av Office paketet. Har du tidigare erfarenhet av arbete i Controlery alternativt något annat affärssystem är även detta meriterande för rollen. 

Eftersom tjänsten innebär många interna och externa kontaktytor är det även av stor vikt att du har ett starkt servicefokus och trivs i en "spindeln i nätet roll" samt behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Det viktigaste för att klara av rollen är dock att du har drivet och viljan att lära dig samtidigt som du som person är flexibel och är redo att följa med på LA-gruppens fortsatta tillväxtresa. I denna rekrytering lägger vi därför stor vikt vid din personliga lämplighet för rollen.

Alla lediga jobb