TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ekonomiassistent till Circles Sweden i Stockholm

Vi söker dig som vill jobba självständigt som ekonomiassistent / redovisningsassistent hos Circles Sweden i Stockholm! Sök jobbet!

Vi söker dig som vill jobba under eget ansvar med leverantörsreskontra och kundreskontra på Circles Sweden som är ett dotterbolag till den globala koncernen Sodexo. Till en början är det ett uppdrag på 3-4 månader och en arbetstid på 75-100%. Det finns mycket goda möjligheter till förlängning och även en tillsvidareanställning. Start är i slutet på juni.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig en rolig och utvecklande roll som ekonomiassistent / redovisningsassistent där du får ta ansvar för leverantör- och kundreskontra för Circles Sweden. Du kommer sitta tillsammans med Sodexos ekonomiavdelning och även ha kontakter med kollegorna på Circles Sweden när det gäller olika frågor.

Som konsult hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Circles är en ledande leverantör av personliga tjänster till fastigheter, företag och deras anställda. Vi har en spetskompetens inom service, och några av de mest välkända och krävande företagen är kunder till oss idag. Vi levererar framtidens besöksupplevelse och skapar engagemang och gemenskap hos våra kunder. Vi har idag en internationell närvaro med nästan 300 anställda i Frankrike, Sverige, USA, UK och Nederländerna. Bolaget är en del av Sodexo-koncernen med huvudkontor i Frankrike. Sodexo är den 19e största arbetsgivaren i världen och en global ledare inom serviceindustrin som mottagit en rad utmärkelser som "Årets Employer Branding Företag" och "Karriärföretag" 2019.

Som Sodexos dotterbolag är vi en del av en koncern som sätter sina medarbetare, kunder, miljö och hållbarhet i fokus.

VEM ÄR DU?

Vi söker helst dig som vill jobba deltid, runt 75%. För det här uppdraget ser vi gärna att du har jobbat på en ekonomiavdelning sedan tidigare så att du lärt dig kontera, boka en faktura m.m. och är bekant med det praktiska arbetet inom reskontra. Du behöver ha någon eller några terminers teoretisk kunskap inom ekonomi från akademisk eller yrkesinriktad utbildning för att matcha våra önskemål. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.

För att lyckas i jobbet behöver du vara noggrann, ansvarstagande och resultatinriktad. Det hänger ihop med att du får jobba självständigtredan från första dagen med stöttning från kollegorna på Sodexo. Du kommer att få en bra introduktion så att du har goda möjligheter att göra ett bra jobb. Vi jobbar ofta mot deadlines och då gäller det att hålla fokus på att komma i mål med den uppgiften. För att passa in i rollen och i teamet ser vi också att du är prestigelös eftersom det är en liten grupp och arbetsuppgifterna kan komma att variera.

Alla lediga jobb