TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ekonomiassistent till EMS Group Stockholm

Serviceinriktad ekonomiassistent inom reskontra för heltidsuppdrag i Sollentuna, Stockholm hos EMS Group. Sök redan idag!

Vill du utvecklas i en roll där du axlar ansvaret för hela flödet inom kund- och leverantörsreskontra? Vi söker dig som gillar problemlösning och vill vara en central del av ekonomiarbetet hos ett företag som jobbar med stora maskiner! Konsultuppdraget som ekonomiassistent är tänkt att starta den 1 feb 2020 och pågår i 6 månader med goda möjligheter till överrekrytering för rätt person. Sök rollen hos EMS Group i Sollentuna, Stockholm redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som ekonomiassistent hos EMS Group får du möjlighet att jobba med både kund- och leverantörsreskontra i en självständig och omväxlande roll. Du kommer få jobba med hela flödet och kommer få en god introduktion för hela verksamheten som sådan. EMS Group erbjuder en prestigelös arbetsplats där du som gillar problemlösning kommer vara en central del av företaget. Vi på TNG värnar om våra konsulter och du får ta del av våra förmåner när du blir konsult hos oss.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir:

I rollen kommer du även ha kontakt med utländska leverantörer vilket innebär att kunskap i engelska, både muntligt och skriftligt krävs. 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett konsultuppdrag på heltid med 40h/veckan men annan omfattning kan diskuteras. Uppdraget är tänkt att starta den 1 februari 2020, eller så snart rätt person är på plats och pågå i 6 månader med goda möjligheter till överrekrytering. Kontoret ligger i trevliga lokaler med lika långt avstånd från pendeltågsstationerna Rotebro och Upplands Väsby. Buss från pendeltågsstation till kontorsområdet finns. Det finns även fri parkering för den som har bil. 

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som är gymnasieekonom och / eller har något eller några års arbetslivserfarenhet av arbete på en ekonomiavdelning.  Du bör ha generellt goda systemkunskaper.

Som person är du serviceorienterad och har ett noggrant och strukturerat arbetssätt, då du kommer att arbeta i olika system och hantera många fakturor dagligen. Du är en prestigelös lagspelare som tar fullt ansvar för dina arbetsuppgifter, är noggrann samt att du har förmågan att se helheten men samtidigt urskilja detaljerna. Du är även strukturerad och du tar dig an arbetsuppgifter med en positiv inställning. Du har allmänt goda datorkunskaper, är en van Excelanvändare och behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift, då du t.ex. kommer ha kontakt med utländska leverantörer i din roll. 

Alla lediga jobb