TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Finsktalande orderadministratö till TR Electronics

Nu söker TR Electronic Nordic finsktalande orderadministratör till kundservice på kontoret i Stockholm. Sök redan idag!

Skulle du lockas av en roll där du ansvarar för att administrera order och samtidigt leverera bästa möjliga service till våra kunder? Lockas du också av en central roll och viktig roll där du erbjuds den spännande möjligheten att få vara med på TR Electronics fortsatta tillväxtresa? Talar och skriver du finska och svenska samt har ett brinnande intresse för teknik? Då är det dig vi söker, läs mer och sök tjänsten redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som orderadministratör inom kundservice hos TR Electronic har du möjlighet att bli en del av ett härligt team där samarbete och arbetsglädje står högt på agendan. Här har du möjlighet att växa och utvecklas i ett spännande och innovativt företag som tillhandahåller tekniska lösningar till tillverkare inom Europa.

Då rollen som orderadministratör är en mycket viktig funktion i företaget erbjuds du att få vara med och utveckla både nya och befintliga rutiner och processer. Här är beslutsvägarna korta och allas åsikt och bidrag till fortsatt utveckling är värdefull.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Dedikerad konsultchef
Dedikerad konsultchef
Friskvård
Friskvård

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du rapporterar direkt till VD i Sverige och blir en del av ett nordiskt kundserviceteam där du tillsammans med 6 medarbetare på kontoret i Sverige och Finland supporterar kunderna i Sverige, Finland och Norge. 

Tjänsten är på heltid med en planerad start i mitten av augusti. Du jobbar kontorstider 8-17 med möjlighet till flex. De första 6 månaderna kommer du inledningsvis att vara anställd som konsult hos TNG. Därefter finns det för rätt person mycket goda möjligheter för en fast tjänst. Tjänsten är placerad i trevliga lokaler i Sollentuna med närhet till goda kommunikationer.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som brinner för kundservice och administration och har ett starkt intresse för teknik. Du är kommunikativ och trivs att arbeta med telefon och mail som främsta arbetsredskap samt duktig på att självständigt driva ditt arbete framåt. Som person ser vi gärna att du är noggrann, strukturerad och ansvarsfull samtidigt som du är flexibel och prestigelös i din roll. Du förstår vikten av att vara företagets ansikte utåt och är stolt över ditt sätt att hantera kontakten med kunder och leverantörer.

Har du tidigare erfarenhet av Pyramid eller av arbete i något affärssystem eller CRM-system är detta meriterande för rollen. Ett krav är dock att du har god systemvana och hanterar Officepaketet. Då du kommer att arbeta i en nordisk kundtjänst är det även ett krav att du hanterar svenska och finska i tal och skrift samt har god erfarenhet av engelska. 

Alla lediga jobb