Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
First Line Supporttekniker / IT-Support till Live Nation, Stockholm med tidigare erfarenhet och ett genuint servicetänk!
Live Nation ska utöka sitt IT-team med en First Line Supporttekniker till sitt kontor i centrala Stockholm! Är du en ödmjuk och lösningsorienterad person med tidigare erfarenhet av IT-support som tycker om att hjälpa andra människor? Vill du ha en flexibel arbetsplats med möjlighet att jobba remote 2 dagar i veckan? Då ska du skicka in din ansökan redan idag!
Ditt anställningserbjudande
IT-avdelningen på Live Nation består av ett litet och sammansvetsat team och därför får du möjlighet att jobba med en stor bredd av arbetsuppgifter. Du erbjuds frihet under ansvar och kommer vara en viktig spelare för företagets IT miljö och supportfunktion.
Live Nation erbjuder:
Dina arbetsuppgifter
Värt att veta
Du kommer att stötta organisationen och har daglig kontakt med olika chefer och medarbetare, både i Sverige men också från huvudkontoret i London. Du ingår i företagets IT grupp och tillsammans tar ni ansvar för att det fungerar på bästa sätt. För att du ska trivas i rollen brinner du för att ge utmärkt service, har mycket god samarbetsförmåga samt är initiativrik och kan arbeta självständigt. Dina arbetstider är kontorstider måndag till fredag.
Live Nation Sweden får också stöd av bolagets centrala IT-avdelning i London.
Våra förväntningar
Vi tror att du som söker den här tjänsten har ett stort IT-intresse, stark drivkraft och en vilja att alltid leverera förstklassig service! Du är en framåt och positiv person med en stor förståelse för att medarbetare har olika kunskapsnivåer vad gäller IT. Du kommer att arbeta i ett mindre IT team men arbetet bedrivs självständigt.
Vi önskar även att du har följande kunskaper:
Vidare är det meriterande om du har kunskap i Sharepoint.