Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vill du utvecklas inom kundtjänst och jobba som handläggare av ärenden inom området Peab bostad? Läs mer nedan!
Trivs du i en roll där kundservice och kundnöjdhet är i fokus? Vill du utvecklas inom kundtjänst och jobba med handläggning av ärenden inom ett spännande och fartfyllt område? Då kan det vara dig vi söker till Peab Support AB som nu utökar teamet med en Supporthandläggare inom området bostad. Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
På Peab Support AB blir du en del av ett litet men tajt, målinriktat och härligt team som i sin tur är en del av en större supportfunktion som totalt är ca 15 personer, där alla har god sammanhållning. Här värdesätter man service och kundnöjdhet och du kommer att få fortlöpande utbildning i kundkommunikation och pedagogik. Peab är ett företag som värnar om sina anställda genom bra förmåner som bland annat kompetensutveckling.
Som supporthandläggare jobbar du i en varierad roll med många olika kontaktytor. Vill du växa i mötet med andra människor kommer du att trivas här!
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som supporthandläggare inom bostad kommer du att:
I denna supportfunktion sitter du majoriteten av tiden i telefonsamtal med PEABs kunder, detta är ditt huvudsakliga arbetsområde där de flesta av ovanstående punkter ingår, de ärenden du inte hanterar via telefon sker via mejl.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer att sitta i Solna (Ulriksdal) tillsammans med dina kollegor på supportavdelningen, kontoret har precis flyttat till nya, fina lokaler. Tjänsten är ett sjukvikariat och är därför en konsultlösning på 3 månader, det kan bli förlängt om behovet blir mer långsiktigt. Arbetstiderna är 08.00-17.00 och du rapporterar till gruppchefen för bostad- och IT-support.
Vi tar inte emot ansökningar via email. Du söker istället jobbet enkelt via anvisad länk på eller till TNGs hemsida (www.tng.se/lediga-jobb). Vi gör löpande urval och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
VEM ÄR DU?
Eftersom att du kommer att jobba inom ett fartfyllt område (bostad) kommer du att ha en utredande och lösningsfokuserad roll där du får leta dig fram till rätt kontakt och lösning för ett ärende på ett självständigt sätt, givetvis med stöd från dina kollegor. Vi ser därför att du är en ödmjuk person som vågar ställa frågor och som uppskattar att jobba i team. Då du har ansvar för kundkontakt och kundåterkoppling ser vi också att du har en pedagogisk förmåga samt ett strukturerat arbetssätt som gör att du har lätt att prioritera, även under arbetstoppar.
För att du ska kunna komma in i rollen på ett bra sätt ser vi att du har: