TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

HR-administratör för uppdrag i Göteborg

Vill du jobba med administration inom HR och personal? Vi letar nu efter HR-administratörer för kommande uppdrag i Göteborg.

För kommande uppdrag hos våra kunder, med placering i Göteborg samt omnejd, söker vi dig som är intresserad av att jobba som HR-administratör. Här får du en möjlighet till att införskaffa nya erfarenheter inom HR samtidigt som du knyter nya kontakter i arbetslivet. Våra kunder verkar inom en mängd olika branscher, där du kommer får bidra med din kompetens till deras verksamhet.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Detta är en bra möjlighet för dig som vill fortsätta utvecklas inom HR och personalfrågor i en administrativ roll, samt för dig som vill skaffa dig värdefulla meriter som konsult inom HR. Som HR-administratör arbetar du tätt tillsammans med din framtida kollegor inom HR och får god inblick i ett djupare HR-arbete.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som HR-administratör kommer du arbeta nära dina kollegor på HR-avdelningen samt företagets chefer och assistera med olika typer av administration gällande personalfrågor bland annat som:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Uppdraget ingår i vår bemanningsverksamhet där du blir anställd av oss på TNG och arbetar som konsult ute hos våra kunder i Göteborgs området. Då detta är en annons för kommande uppdrag så kommer du efter ansökan matchas aktiv mot kommande uppdrag hos våra kunder inom just HR-administration. Uppdragens längd och omfattning kan variera därefter.

Som konsult är det viktigt att du känner dig trygg i din anställning hos oss på TNG, därför är det bra för dig att veta att vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har en utbildning inom HR respektive PA. Du har erfarenhet av administrativt arbete inom HR samt goda kunskaper i Office-paketet - främst Word och Excel. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med fler delar av HR / personal / rekrytering samt har kunskap om gällande lagar och avtal är det meriterande.

Det är viktigt att du trivs med administrativa uppgifter, arbetar strukturerat och är serviceinriktad gentemot dina kollegor, eftersom du kommer assistera och avlasta såväl kollegor på HR som chefer. Då våra kunder verkar internationellt behöver du kunna förstå och uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska i tal samt skrift.

Alla lediga jobb