TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Inköp och ekonomi till Happy Socks i Stockholm

Gillar du att jobba administrativt inom inköp och ekonomi? Nu söker Happy Socks en medarbetare till deras inköpsteam. Läs mer!

På Happy Socks kommer du bli en del av inköpsteamet och jobba med löpande administration av inköpsorder och leverantörsfakturor. När du växt in i rollen kommer du också få driva utvecklingsprojekt och effektivisera hanteringen av administration och leverantörsfakturor på sikt tillsammans med ekonomi och finans.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Hos Happy Socks blir du en del av ett svenskt retailbolag med stark internationell touch. Du arbetar med kompetenta och drivna kollegor från ett 20-tal olika nationaliteter som alla drivs av att leverera hög kvalité och ha kul på jobbet. Som inköpare med administrativt ansvar hos Happy Socks får du chansen att komma in i en snabbrörlig bransch där Happy Socks ligger i framkant, framför allt inom e-handel och logistikflöden.

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av TNG men jobbar ute hos Happy Socks under hela perioden. För rätt person finns det möjlighet till fortsatt utveckling och överrekrytering. Som konsult hos TNG får du ta del av våra förmåner och har även en dedikerad konsultchef som säkerställer att du trivs på din arbetsplats. 

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som administrativ inköpare hos Happy Socks kommer du att ha en varierad vardag med både administration och utveckling på daglig basis. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta: 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att arbeta tillsammans med fyra duktiga kollegor på inköpsavdelningen och tillsammans hanterar ni all inköpsadministration på bolaget. Du får en introduktion när du startar och kommer på sikt att få möjlighet att jobba med utvecklingsprojekt för att effektivisera och förbättra flödet mellan inköp, logistik och ekonomi. 

Tjänsten är placerad på Happy Socks kontor i Garnisonen, Stockholm och planeras starta omgående. Uppdraget kommer att pågå minst 6 månader med möjlighet till förlängning och överrekrytering för rätt person.  

VEM ÄR DU?

För den här tjänsten ser vi att du har en eftergymnasial utbildning inom inköp och/eller logistik eller motsvarande. Det är viktigt att du har förståelse för hela flödet och kan lyfta blicken, då du kommer att jobba med förbättringar och utvecklingsprojekt på sikt. Du bör också ha viss erfarenhet av ekonomi eller fakturering då du kommer att hantera och granska leverantörsfakturor på daglig basis. Har du tidigare erfarenhet av att jobba med förbättringar så är det meriterande. 

Som person är du engagerad och effektiv i ditt arbete, du gillar när det är ett högt tempo och att du får beta av dina uppgifter och se resultatet av ditt arbete i realtid. Eftersom du jobbar självständigt i en granskande funktion krävs det också att du är noggrann och har ett öga för siffror. Du kommer att ha viss leverantörskontakt i den här rollen, så det är viktigt att du är kommunikativ. Svenska är meriterande men inte ett krav, däremot behöver du kunna engelska i tal och skrift. 

Om du trivs med med administration, inköp och statistik där du kan bidra med strategiska förbättringar, så är det här rollen för dig! Välkommen med din ansökan. 

Alla lediga jobb