TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Inköpassistent till välkänt bolag i Stockholm

Till ett välkänt bolag i centrala Stockholm söker vi nu en inköpsassistent / inköpsadministratör. Välkommen med din ansökan!

Har du tidigare erfarenhet inom administration och vill du utvecklas inom inköp? Tycker du om att skapa kontakter och vill du jobba som inköpsassistent i en koordinerande roll? Då är tjänsten som inköpsassistent nästa steg i karriären för dig! I rollen kommer du att arbeta med att stötta Inköpsavdelningen med administrativt stöd med fokus på leverantörsregistrering.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Du blir en del av teamet Inköpsstöd som är en del av företagets Inköpsavdelning. I rollen som inköpsassistent får du i nära samarbete med inköpare och inköpschef ansvara för företagets inköp. Här jobbar du i ett stort, välkänt bolag som alltid strävar efter att överträffa kunders och medarbetares förväntningar. Företaget präglas av en välkomnande stämning, förtroende för medarbetarna samt ambitionen att vara bäst i sin bransch gällande hållbarhet. 

TNG blir din arbetsgivare och du kommer att arbeta hos vår kund som konsult. Detta innebär att du ingår i ett kollektivavtal och omfattas av olika attraktiva villkor samt erbjudanden som lön, semester, friskvårdsbidrag och försäkringar. Du kommer även bli tilldelad en konsultchef som du har kontinuerlig kontakt med.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du kommer att arbeta som ett administrativt stöd med fokus på leverantörsregistrering. Det innebär arbetsuppgifter som exempelvis: 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående som kommer att pågå till 30/9 2019. Vår kund har sitt kontor på Kungsholmen i centrala Stockholm. Här kommer du att sitta med ditt team på Inköpsavdelningen i moderna, trevliga lokaler.

VEM ÄR DU?

För att passa i den här rollen har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete samt goda kunskaper i Excel och MS Office. Du behärskar både svenska och engelska i såväl tal som skrift då arbetet innebär en del interna och externa kontakter. Det är även meriterande om du tidigare arbetat med inköp eller på en inköpsavdelning.

Som person är du strukturerad och noggrann då du kommer att underhålla masterdata för leverantörer samt en god kommunikatör då du kommer att hantera inkommande samtal och mejl från leverantörer och interna kontakter på företaget. Då uppdraget löper under semestertider är du självgående i ditt arbetssätt. 

Alla lediga jobb