Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vi rekryterar en koordinerande fleet-administratör inom inköp och leasing till Cabonline. Intresserad? Läs mer här och sök idag!
Till Cabonline i Stockholm rekryterar vi just nu en inköpskoordinator inom leasing / fleet-administratör - en varierande och ansvarsfull position i en central del av verksamheten. Cabonline verkar inom taxibranschen och står bakom några av de största varumärkena inom taxi och transport, exempelvis TaxiKurir, Sverigetaxi och TOPCAB. I din roll kommer du ha många kontaktytor och främst vara ansvarig för Cabonlines leasingkontrakt som är en nyckeldel i bolagets verksamhet. Varmt välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
På Cabonline erbjuds du en omväxlande roll centralt i bolaget, där du i ett tight team med inköpschefen kommer att lära dig mycket inom inköp, leasing och administrationen kring affären. Detta är en självständig roll med många kontaktytor och stor flexibilitet - där du kommer att få växa med frihet under ansvar. På Cabonline kommer du dessutom ha förmånen att sitta centralt i Stockholm, vara en del av en växande koncern och självklart ha en trygg anställning med kollektivavtal.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som inköpskoordinator kommer du främst att arbeta med Cabonlines leasingaffärer som görs med varje åkare/taxibolag. Här kommer du att axla en spindel-i-nätet-roll med många kontaktytor och ha administrativt ansvar över arbetet på avdelningen.
Du kommer att:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Som inköpskoordinator på Cabonline kommer du jobba i ett mindre team tillsammans med inköpschefen och samtidigt ha kontakt med andra avdelningar. Kontoret ligger på Kungsgatan 44, centralt i Stockholm. Start sker efter överenskommelse, men gärna under december. Tjänsten är tillsvidare och du kommer att jobba kontorstider, med en viss flexibilitet.
VEM ÄR DU?
För jobbet som inköpskoordinator hos Cabonline söker vi dig som har en stark administrativ ådra och samtidigt känner dig trygg i kunddialogen då du drivs av att bygga bra och hållbara affärsrelationer. Vi ser att du har vanan av att jobba i Excel och har lätt att lära dig nya system. Vi tror också att du har en eftergymnasial utbildning (gärna inom ekonomi, inköp, logistik eller liknande) och har du dessutom jobbat med leasing, bank eller försäkring tidigare är det ett stort plus. Det viktigaste är dock inte vad du har gjort tidigare utan i den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid hur du är som person, där ett starkt driv och en positiv inställning kommer ta dig långt!