Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vill du vara vår "Go-to-person" för alla våra interna tekniska problem? Bli vår interna IT-Support till vårt internationella team!
Vi söker dig som vill arbeta med intern IT-support och som brinner för god service och teamarbete! Här får du möjlighet att arbeta i ett sammansvetsat internationellt supportteam, där ni tillsammans supporterar våra interna medarbetare världen över. Som intern IT-support hos oss arbetar du med teknisk support i en IT-specialiserad verksamhet där den interna kompetensen är hög och möjligheterna att utvecklas är oändliga!
Är du den vi söker? Varmt välkommen in med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som intern IT-support blir du en del av ett internationellt team och kommer att ansvara för IT-support för våra interna medarbetare. I supportteamet kommer ni att arbeta nära tillsammans för att kunna bidra till ökad kunskap och förståelse mellan länderna. Ert mål är att underlätta och stötta organisationen utifrån ett tekniskt perspektiv och att säkerställa tillgängliga och välmående IT-system. Du kommer att bli IT-avdelningens ansikte utåt mot organisationen och bringar värde för hela verksamheten.
Vi tror på kraften att ha kul på jobbet och att skapa gemenskap genom att erbjuda mer än bara ett arbete. Vi anordnar kontinuerligt teamaktiviteter såsom CTF, innovationsworkshops och technights för att möjliggöra starka relationer mellan team och avdelningar, för att du ska få de bästa förutsättningarna att trivas på jobbet. Vi älskar det vi gör och tror på att det bidrar till den höga kvalitén vi erbjuder våra kunder.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som intern IT-support kommer du att ansvara för att erhålla användarvänlig support till organisationen onsite samt remote. Du kommer att ansvara för kommunikationen mellan IT-avdelningen och slutanvändarna samt kontinuerligt uppdatera slutanvändare om status på processen och även genomföra uppföljningar efter avslutat ärende. Det är även ditt ansvar att arbeta med proaktiva åtgärder kopplat till nätverk och systemadministration för att minska ledtiden för driftsarbete. Du kommer främst att arbeta med VMware, Sharepoint, Active Directory, Salesforce Service Cloud och Office 365.
Din dagliga arbetsuppgifter i den interna IT-supporten innebär:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Som intern IT-support kommer du att arbeta i ett team om 5 personer och rapportera till chefen för Workplace Support. Parallellt med det kommer du också att tillhöra en matrisorganisation med lokalt IT-stöd i varje land och arbeta tvärfunktionellt i en global funktion.
Vi arbetar i enlighet med ITIL:s ramverk och arbetar med kontinuerliga förbättringsåtgärder för en effektiv supportprocess.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har en positiv attityd och som brinner för god service och användarvänlig support. Det är viktigt för oss att du är driven och ansvarstagande och att du kan arbeta självständigt i din roll där du tar egna initiativ och beslut. Då du kommer att vara kontaktpunkten för många av våra anställda ställer det höga krav på din kommunikationsförmåga i både skrift och tal. Då du arbetar nära dina kollegor på plats men även virtuellt söker vi dig som är teamorienterad och som gärna delar med sig av erfarenheter och kunskaper till andra och som bidrar till ett gott samarbete i gruppen.
För att prestera i rollen söker vi dig som har följande:
Det är meriterande om du även har kunskap inom följande: