TNG

IT Support Specialist till Oatly

IT Support Specialist till Oatly med arbete i Malmö och Landskrona

Arbetsgivare Oatly AB
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2018-11-05
Tjänste&shypension Tjänste­pension
Flexibel arbetsplats Flexibel arbetsplats
Friskvård Friskvård
Kompetens&shyutveckling Kompetens­utveckling
Lovisa Wang-Larsen
Hos oss går fakta och kompetens före magkänsla, ålder, namn, kön och bakgrund.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Lovisa Wang-Larsen

0708-888 411

IT Support Specialist till Oatly med arbete i Malmö och Landskrona

Brinner du för teknik och vill vara en del av ett modernt och branschrevolutionerande företag?
Är du redo att utvecklas i en serviceorienterad roll där du får ha mycket kontakt med andra människor?
Detta är rollen för dig som söker en bred IT-roll med fokus på support i en organisation som präglas av entreprenörsanda.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Hos Oatly erbjuds du nu möjligheten att arbeta i en dynamisk och kreativ miljö tillsammans med engagerade kollegor. Företaget expanderar nu kraftigt och du kommer i din nya roll att vara med i såväl planerande som genomförande av flera spännande IT-projekt. Välkommen att bli en del av ett kompetent team i ett innovativt företag med stor trovärdighet och en stark framtidstro. 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

  • Företagets kontaktperson i IT-relaterade supportärenden 
  • Agera lokalt 2nd line supportstöd för användarna avseende både mjuk- och hårdvara
  • Administrera datorer, mobiltelefoner med abonnemang, licenser och övrig IT-relaterad utrustning
  • Ta fram Standard Operating Procedures vid behov och överlämna dessa till 1st line servicedesk
  • Planera arbete och genomförande av IT-projekt tillsammans med kollegor i IT-teamet eller från andra avdelningar inom företaget.
  • Löpande utveckla och förvalta koncernens lösning gällande drift, underhåll och service av IT-system
  • Kontinuerligt uppdatera styrdokumentation samt inventera IT-miljön
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att arbeta On-site på Oatlys kontor i Malmö och Landskrona med din arbetstid fördelad mellan de båda orterna. Du rapporterar till IT-Manager.

VEM ÄR DU?

VEM ÄR DU?

  • Du har relevant utbildning inom IT och/eller dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
  • Du har goda generella IT-kunskaper och ett gott systemtänkande.
  • Dina kunskaper är goda i Windows/Office 365 och du besitter en god förmåga att förstå och utnyttja övriga IT-verktyg.
  • Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska såväl som engelska.

Vi ser att du har en hög grad av servicekänsla då arbetet innebär många kontakter inom och utanför organisationen. Du är stresstålig med god förmåga att hålla deadlines samt flexibel och öppen för nya och ändrade förutsättningar och arbetsuppgifter då företaget är i stark tillväxt.

Oatly AB

Oatly AB

Oatly finns av en enda anledning: vi vill göra det enkelt för folk att äta och dricka så att de mår bra och samtidigt slipper oroa sig för att de tär på planetens resurser.

Oatly grundades på 90-talet efter att forskare vid Lunds Universitet gjort den revolutionerande upptäckten att naturliga enzymer kan omvandla fiberrik havre till näringsriktig flytande föda, perfekt anpassad för människor.

Idag är metoden patenterad och vi arbetar hängivet vidare med vår uppgift: att förbättra både enskilda individers och hela planetens välbefinnande med ett produktsortiment som hämtar sin kraft från svensk havre.

Med huvudkontor i Malmö och produktions- och utvecklingsanläggning i Landskrona har Oatly södra Sverige som hemmaplan. Oatly-varumärket finns i fler än 20 länder i Europa, Asien och USA.

Oatly AB
Arbetsgivare Oatly AB
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2018-11-05
Lovisa Wang-Larsen
Vi ser bortom din CV, ålder, bakgrund, namn och kön när vi rekryterar fördomsfritt.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Lovisa Wang-Larsen

0708-888 411

Räkna ut avståndet till jobbet


Stora Varvsgatan 6a


map