TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Jobb inom IT-support i Göteborg!

Vill du utvecklas inom service och IT? Vi söker dig som vill jobba med IT-support i Göteborg!

Vi ser ett kommande behov inom IT-support där du kommer ha en viktig roll hos våra kunder. Är du ivrig till att kombinera dina kunskaper inom IT med din känsla för service? Nu har du chansen för just det genom att ansöka till rollen inom IT support för kommande uppdrag i Göteborg.

Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som servicetekniker inom IT-Support och konsult på TNG IT Digital får du möjlighet att skaffa dig mycket erfarenhet på kort tid. Bra att också veta är att vi är en del av TNG och ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

Friskvård
Friskvård
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Företags&shyhälsovård
Företags­hälsovård
Dedikerad konsultchef
Dedikerad konsultchef

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifterna inom IT-support kan variera beroende på företag och konsultuppdrag, men bland annat kan du få arbeta med:

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

Du kommer ha en viktig roll hos våra kundföretag där du bidrar med service och ditt sinne för teknisk problemlösning. I din roll inom IT support tar du emot ärenden av olika karaktär och komplexitet via telefon, mail samt ärendehanteringssystem och din uppgift blir att utreda och lösa dem. Eftersom uppdragen kan skilja sig åt utifrån varje tillsättning kan även andra och mer specifika arbetsuppgifter tillkomma och du kan i din roll ha såväl ett smalt som brett ansvar inom IT support. Var därför noga med att specificera i din ansökan vad som intresserar och motiverar dig i ditt framtida jobb. Vi kommer att höra av oss till dig när vi har ett passande uppdrag utifrån din profil!

VEM ÄR DU?

Som person är du social och serviceinriktad. Du tvekar inte till att ta initiativ och hjälper samt assisterar användarna med tålamod och på ett pedagogiskt sätt. Du har förmåga att snabbt ta till dig nya tekniker och är lösningsorienterad. För att lyckas i din roll är det viktigt att du har ett ödmjukt förhållningssätt, då jobbet innebär att hjälpa användare med olika stora IT-kunskaper. Du bör också ha ett strukturerat arbetssätt för att hålla ordning på de olika ärendena och återkoppla med svar i tid. 

Vidare ser vi att du har tidigare erfarenhet av en roll som servicetekniker i first-line eller liknande. Då kommunikation kommer vara en viktig del av ditt arbete, ser vi att du har goda kunskaper inom svenska, både tal och skrift. 

Alla lediga jobb