TNG

Jobba med kundservice hos Memira Eyecenter

Vill du utvecklas inom kundservice och nyttja dina egenskaper som optikerassistent eller sjuksköterska? Se hit!

Uppdragsgivare Memira Eyecenter
Placeringsort
Sista ansökningsdag 2020-03-30
Centralt kontor Centralt kontor
Kompetens&shyutveckling Kompetens­utveckling
Karriärs&shymöjligheter Karriärs­möjligheter
Friskvård Friskvård
Claudia Ullreich
Följ din ansökan så att du får uppleva hur en fördomsfri rekrytering ska gå till. På riktigt.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Claudia Ullreich

0734 34 64 56

Vill du utvecklas inom kundservice och nyttja dina egenskaper som optikerassistent eller sjuksköterska? Se hit!

Nu finns en öppning för dig som vill börja jobba med kundtjänst på Memira Eyecenter i Stockholm, ledande i branschen inom ögonlaser och linsbyte! Här erbjuds en utvecklande och spännande roll för dig som är redo för att ta nästa steg på en arbetsplats som värdesätter sin personal.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Hos Memira Eyecenter blir du en del av ett engagerat och öppet team. Detta är ett arbete som är stimulerande, utmanande och utvecklande. Att jobba inom kundtjänst innebär att du får leverera förstklassig bemötande till kunderna. Utöver detta erbjuds du förmåner i form av sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag och 6 veckors semester.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Till kundtjänsten ringer både befintliga och nya kunder och din uppgift blir att erbjuda högklassig service kopplat till ögonlaser och linsbyte.Du får ett gediget introduktionsprogram då många av de inkommande samtalen kräver klinisk kunskap. I rollen inom kundservice jobbar du med att besvara på frågor som inkommer via telefon, e-post och chatt. Förutom detta kommer du även jobba med att skräddarsy nya lösningar för kunderna - allt för att skapa en bra kundupplevelse. Du har stor kontaktyta där du även kommunicerar med klinikpersonal, kirurger och optiker.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds så snart som möjligt. Detta är en heltidstjänst på dagtid. Tillsammans med dina 17 medarbetare och kundtjänstchef sitter du på företagets kontor i Uppsala. Efter sommaren 2020 flyttar Memira Eyecenter in i det nya Eye Center of Excellence vid Karolinska universitetssjukhuset i Solna.

VEM ÄR DU?

VEM ÄR DU?

För att trivas i rollen tror vi att du är entusiastisk, trygg och älskar att hjälpa andra såväl kunder som kollegor. Du strävar efter omväxling och utmaningar och med ett stort engagemang skapar du tillit med alla dina kontaktytor. Du är öppen för att lära dig nya saker och motiveras av att jobba mot uppsatta mål. Vi ser gärna att du har en medicinsk bakgrund eller erfarenhet från optikbranschen. Eftersom vi tar emot samtal på både engelska och svenska är det bra om du behärskar båda språken. Det är meriterande om du behärskar ett tredje språk. 

Memira Eyecenter

Memira Eyecenter

Memira Eyecenter är en ledande aktör i världen inom ögonlaser och linsbyte och bidrar till en förbättrad vardag för tusentals personer med ökad frihet utan glasögon och linser. Memira expanderar inom ögonvård och ögonhälsa både som privat vård och på uppdrag av landsting. Idag har företaget cirka 50 kliniker i Sverige, Norge och Danmark med ca 220 anställda medarbetare. Företagskulturen kännetecknas av engagemang, utveckling och omsorg. Kliniken i Uppsala var Memira Eyecenters första i Sverige. I Uppsala ligger även det svenska huvudkontoret för hela organisationen med administration och kundservice för Sverige, Norge och Danmark.

Uppdragsgivare Memira Eyecenter
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2020-03-30
Claudia Ullreich
I de första stegen under vår rekrytering är du helt anonym, vi vet inte ålder, namn eller kön.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Claudia Ullreich

0734 34 64 56

Räkna ut avståndet till jobbet


Stationsgatan 20B


map