TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Kontorsansvarig administratör till Burger Söhne

Erfaren administratör som vill få en nyckelfunktion i ett snabbt växande företag?

Burger Söhne Sweden i Malmö söker nu en självständig administrativ koordinator med kontorsansvar. Motiveras du av att jobba med en variation av arbetsuppgifter, med många kontaktytor och där service står i fokus? Hos oss har du chansen att axla en nyckelposition där du förutom dina dagliga arbetsuppgifter inom bland annat ekonomiadministration, får utrymmet att utveckla administrativa processer och rutiner.

Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Konsumenten är hjärtat i vår verksamhet och vårt mål är att skapa nöjda kunder, lojala mot våra varumärken, på alla kontinenter! Vi vill erbjuda innovation och ständig kvalitetsförbättring. Med oss kommer du att vara en del av ett företag med starka kärnvärden som; ärlighet, öppenhet och fokus. För oss är det viktigt att ha kul på resan!

Burger Group är en av de internationella ledarna inom cigarrer och cigarriller, såväl som innovativa snus/nikotinhaltiga produktsegment. on! är en nikotinprodukt utvecklad av Burger-gruppen. Lanserad i USA, Sverige, Österrike och Japan, har on! blivit en av marknadsledare i den nya kategorin och vann bästa New Products Award 2018 i USA.

6 v semester
6 v semester
Parkering
Parkering
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som kontorsansvarig administratör kommer du att supportera dina kollegor inom andra funktioner och samordna den svenska organisationen i fråga om ekonomi, löneberedning samt generell administration. Du kommer även ha ett övergripande och administrativt kontorsansvar.

Några av dina arbetsuppgifter kommer bli att:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du ansvarar för ett flertal administrativa uppgifter och stödjer på så sätt svenska verksamheten samt Sverigechefen, som du även rapporterar till. I rollen samarbetar du med alla berörda funktioner och avdelningar internt samt kommunicerar externt med både tjänsteleverantörer och partners. Positionen är placerad på det svenska huvudkontoret i Malmö, Limhamn.

 

VEM ÄR DU?

Administration av bred karaktär är din grej och något du har flerårig erfarenhet av. Det är en fördel om du har hanterat ekonomi- och löneadministration. För att kunna samverka med hela organisationen, både den svenska och internationella, kommunicerar du väl på både engelska och svenska, i tal och skrift. Du är en van dataanvändare och sätter dig lätt in i nya system.

Som person ser vi gärna att du har ett systematisk arbetssätt och agerar på eget initiativ. I rollen har du nämligen ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter och därmed behöver du vara både självdrivande och handlingskraftig. Då du kommer ha en viktig servicefunktion i bolaget är det av största vikt att du har lätt för att samarbeta samt att du är kontakt- och relationsskapande. Då du kommer ansvara för en stor bredd av uppgifter, högt som lågt, ser vi att du tar dig an ditt arbete på ett flexibelt och prestigelöst sätt samt skapar en stabil och positiv arbetsatmosfär.

Det är en fördel, men inget krav, om du har möjlighet att börja på kort varsel.

Vi ser fram emot att ta emot din ansökan med CV på engelska.

Alla lediga jobb