TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Koordinator till Installatörsföretagen i Stockholm

Vi söker nu en Koordinator till Installatörsföretagen i Stockholm, läs mer nedan och sök redan idag.

Tycker du om en händelserik vardag, att jobba med koordinering samt att arbeta självständigt? Har du tidigare erfarenhet av arbete som Koordinator, Chefsassistent eller liknande roll? Vi söker nu en självgående Koordinator till Installatörsföretagen i Stockholm som är tillgänglig omgående. Välkommen med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här får du möjlighet att arbeta med omväxlande arbetsuppgifter i en central och viktig roll med många interna och externa kontaktytor. Du kommer också att arbeta med mycket koordinering samt arbeta proaktivt genom att ta mycket egna initiativ för att på bästa möjliga sätt stötta styrelsen, kollegor och flera inom organisationen.

Installatörsföretagen erbjuder sina anställda betald massage på arbetstid, lunchförmån och arbetstider som innebär flexibilitet och förenklar resterande livspussel. Du kommer vara placerad i deras mycket fräscha lokal som är belägen vid Skanstull på söder med närhet till mycket goda kommunikationer, restauranger och annan service.

Flextid
Flextid
Lunchförmån
Lunchförmån
Massage
Massage
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som Koordinator kommer du att vara stöd till hela Installatörsföretagen. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande, men huvudsakligen kommer du genom administration och koordinering ge support och service.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är flexibla men ska rymmas inom fönstret 07.00-18.00. Tänkt startdatum infaller senast i september.

 

 

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet från en liknande roll och du brinner för att ge service på hög nivå. Du är självgående, driven och initiativtagande. Din förmåga att prioritera bland uppgifter är god och du strävar alltid efter att ligga steget före för att underlätta i andra personers vardagliga arbete. Du tar dig an varierande uppgifter med en positiv och problemlösande inställning och du anpassar dig efter person samt situation – du är en handlingskraftig person som alltid arbetar noggrant och kvalitetsmedvetet.

Du har goda kunskaper i Office 365, har arbetat i något CRM system samt är flytande i svenska tal och skrift.
Det är meriterade om du har erfarenhet från Sharepoint, EpiServer, och / eller Apsis.

Alla lediga jobb