TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Koordinator / Administratör i Stockholm

Är du vår nya koordinator / administratör till vårt kundcenter på bygglogistikcenter (BLC) i Norra Djurgårdsstaden i Stockholm?

Är logistik, byggmiljöer, transport och administration något du brinner lite extra för? Är du dessutom morgonpigg? Då kan rollen som koordinator / administratör i vårt kundcenter på bygglogistikcenter i Norra Djurgårdsstaden vara något för dig! Välkommen in med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som koordinator i kundcentret på bygglogistikcenter i Norra Djurgårdsstaden kommer du att bli en nyckelperson med många kundkontakter. Du är personen som möter våra besökare på plats samt svarar på frågor både via telefon och mail. Med din självständighet och fingertoppskänsla för service kommer du att ansvara för många viktiga funktioner i bygglogistikcentrets verksamhet.

För dig som gillar variation i arbetet är den här rollen perfekt! Den är hands-on, administrativ och kommunikativ. Din insats kommer ha stor betydelse i arbetet att ge våra kunder bästa möjliga kundupplevelse. 

 

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som koordinator / administratör kommer dina främsta arbetsuppgifter vara:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Som koordinator / administratör på bygglogistikcentret i Norra Djurgårdsstaden kommer din arbetsplats vara nära händelsernas centrum i ett av Europas största stadsutvecklingsområden. Arbetsmiljön präglas av en trevlig och hjärtlig atmosfär. 

Uppdraget är på heltid från den 3 december och förväntas pågå t.o.m. oktober 2019. Du blir anställd av TNG. 

Arbetstiderna är vardagar mellan 07.00 - 16.00 eller om man hellre vill, 06.30 - 15.30.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som trivs i servicerollen och som älskar att få arbetet att flyta på! Du har ordningssinne och en förmåga att se lösningar i varje situation. Eftersom du kommer möta många nya människor och ställas inför problem som du kanske inte stött på tidigare är det viktigt att du redan nu känner att du kan komma att inspireras av sådana situationer. Då rollen innehåller en hel del informationsuppdatering och annan administration krävs det att du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift samt har goda kunskaper i Officepaketet. Har du dessutom erfarenhet av något affärssystem är det givetvis meriterande.

Det är mycket som händer hela tiden varför det är viktigt att du är trygg i dig själv, ser fram emot att skapa nya kontakter och gillar att lära dig nya saker. Din flexibilitet och prestigelöshet kommer vara centrala egenskaper hos dig för att du ska trivas i den omväxlande rollen hos oss.

Alla lediga jobb